خواهران منصوریان پس از بزن‌بزن با مرد خشمگین با او آشتی کردند! + [فیلم]

شهربانو منصوریان با انتشار ویدیویی از آشتی با مردی که چند روز قبل به سالن گرم مسابقات ووشوی زنان حمله‌ور  و جنجال شده بود، خبر داد!

جمعه شب گذشته بود که انتشار فیلمی از درگیری عجیب یک مرد با ووشوکاران زن در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور زنان به واسطه حضور خواهران منصوریان در این درگیری حسابی در فضای مجازی دست به دست شد. در ادامه با خبر دعوای خواهران منصوریان همراه فیگار بمانید.

شهربانو منصوریان

خواهران منصوریان

شهربانو منصوریان
فیلم آشتی خواهران منصوریان, آشتی شهربانو منصوریان

آشتی شهربانو منصوریان

اوایل هفته جاری و در مسابقات رده های سنی پایه ووشو، پدر یکی از ورزشکاران دختر وارد محل برگزاری مسابقات شد و به شدت با خواهران منصوریان درگیر شد. این موضوع جنجال و حواشی زیادی به دبنال داشت و طرفین درگیری ابتدا یکدیگر را به مقصر بودن در این اتفاق متهم کردند.

بعد از این ماجرا، شهربانو منصوریان با انتشار ویدیویی از آشتی با فرد جنجال آفرینی که در حاشیه مسابقات ووشو با بانوان درگیر شده بود، خبر داد. در ادامه میتوانید فیلم آشتی خواهران منصوریان را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهربانو منصوریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *