سیلی خوردن سجاد غریبی ؛ فیس تو فیس هالک ایرانی و گوریل قزاق! [+فیلم]

حالا پس از هفته‌ها رجزخوانی سجاد غریبی هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی با یکدیگر دیدار کرده اند. در مرحله فیس تو فیس گوریل قزلقستانی سجاد را هل داد!

تصویری جدید که از سجاد غریبی در شبکه‌های مجازی منتشر شده، غافلگیری هالک ایرانی را مقابل رقیب جدید و قزاقش به تصویر کشیده است! در ادامه با خبر مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاقستانی همراه فیگار بمانید.

هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی

سجاد غریبی و گوریل قزاقستانی

هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی
سجاد غریبی هالک ایرانی, سجاد غریبی و گوریل قزاقستانی, مبارزه سجاد غریبی و گوریل قزاقستانی

سجاد غریبی هالک ایرانی

احتمالا به خاطر دارید که سجاد غریبی مشهور به هالک ایرانی سال گذشته را با رجز خوانی برای مارتین فورد آغاز کرد. رجزخوانی هایی که منجر به مشهور شدن او در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی شد.

حالا به نظر می‌رسد راه غریبی و فورد دیگر از هم جدا شده و مبارز دیگری که به تایتان قزاق معروف است، غریبی را به مبارزه طلبیده است. گوریل قزاق در این ویدئو خطاب به غریبی می‌گوید: «هالک واقعی من هستم، تو و مارتین بزدل هستید – بیا باهم مبارزه کنیم»!

سجاد غریبی بعد از لغو مبارزه با مارتین فورد قرار شد تا با آلمات معروف به گوریل قزاقستانی مبارزه کند حالا ویدیویی به تازگی از دوئل او و حریف قراقستانی منتشر شده که دو حریف بصورت رسمی با یکدیگر آشنا شوند.

فیلم سجاد غریبی و گوریل قزاقستانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هالک ایرانی و گوریل قزاقستانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *