واکنش امیر مقاره به کشتن سگ‌ها در پناهگاه گندک دماوند! [+عکس]

واکنش امیر مقاره به کشتن سگ های دماوند . برخی از سلبریتی ها به ماجرای کشتن 1000 سگ در یک پناهنگاه در دماوند واکنش نشان دادند.

مرکز نقاهتگاه و عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب در منطقه گندک دماوند که بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور مسوولان افتتاح شده بود، در صفحه اینستاگرام خود خبر از کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ سگ با گلوله از سوی شهرداری دماوند داد. در ادامه با خبر سگ های پناهگاه گندک دماوند همراه فیگار بمانید.

واکنش امیر مقاره به کشتن سگ های دماوند

قتل عام سگ های دماوند

واکنش امیر مقاره به کشتن سگ های دماوند
کشتن سگ های گندک دماوند, قتل عام سگ های دماوند, سگ های پناهگاه گندک دماوند

کشتن سگ های گندک دماوند

بنا بر گفته برخی مردم محلی گندک، در این منطقه تعداد سگ های رها شده و بومی افزایش یافته اما انتظار می رفت شهرداری به جای قتل عام آب موردنیاز نقاهتگاه گندک را تامین می کرد و با رسیدگی و ارائه امکانات به نقاهتگاه های منطقه بستری امن برای نگهداری و ساماندهی سگ ها را فراهم می کرد.

امیر مقاره خواننده ماکان بند در یک استوری به ماجرای کشتن سگ ها در دماوند واکنش نشان داد. او نوشت: این یعنی انسانیت؟ اما چه باید گفت؟ از انسان نمایانی که ننگ نام انسانند.

استوری امیر مقاره

واکنش امیر مقاره به کشتن سگ های دماوند
کشتن سگ های گندک دماوند, قتل عام سگ های دماوند, سگ های پناهگاه گندک دماوند

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش امیر مقاره به کشتن سگ های دماوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “واکنش امیر مقاره به کشتن سگ‌ها در پناهگاه گندک دماوند! [+عکس]

  1. دو هزار نفر در سال سگ گزیدگی و چندین کشته بعد بی شرف هیچی نمی گی و صدا درنمیاد . برای مرغ و گوسفند و ماهی چرا نارحت نمی شی . البته باید با اصول مهربان این حیوانات را معدوم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *