تغییر مجری معروف یک برنامه پرمخاطب تلویزیون ؛ چرا مجری سمت خدا تغییر کرد؟ [+عکس]

اجرای برنامه سمت خدا با خداحافظی نجم الدین شریعتی ، به مجری جدید واگذار شد. از ظرفیت نجم‌الدین شریعتی در دیگر فضاهای شبکه استفاده می‌شود.

دبیر شورای معارف سیما گفت: از ظرفیت نجم‌الدین شریعتی در دیگر فضاهای شبکه استفاده می‌کنیم ولی مسأله کناره‌گیری ایشان برای قبل از ماه محرم بوده است. در ادامه با خبر مجری سمت خدا همراه فیگار بمانید.

خداحافظی نجم الدین شریعتی

مجری جدید سمت خدا

خداحافظی نجم الدین شریعتی
عوض شدن مجری برنامه سمت خدا, مجری جدید سمت خدا, مجری سمت خدا

عوض شدن مجری برنامه سمت خدا

نجم‌الدین شریعتی اجرای برنامه «سمت خدا» را به مدت دو ماه به رضا ملایی واگذار می‌کند. شبکه سه اعلام کرده است نجم‌الدین شریعتی بعد از دوماه استراحت، اول ربیع‌الاول به برنامه «سمت خدا» باز خواهد گشت. رضا ملایی پیش‌تر در رادیو معارف و اجرای برنامه‌های مذهبی صداوسیما حضور داشته است.

خداحافظی نجم الدین شریعتی
مجری جدید سمت خدا, مجری سمت خدا, برنامه سمت خدا

کشکولی درباره بازپخش‌های متعدد سریال مختارنامه اظهار کرد: ما با درخواست بسیار انبوهی از مخاطب مواجهیم که باید بعد از مختارنامه چنین سریال‌هایی تولید شود. سریال‌هایی مثل یوسف پیامبر و مختارنامه پخش می‌شوند و همین الان بیشترین پیامک‌ها و ارتباطات با شبکه قرآن مربوط به بازپخش‌ها این سریال هاست.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداحافظی نجم الدین شریعتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *