رقص عزت الله انتظامی در فیلم روز فرشته سانسور شد! [+فیلم و عکس]

شب گذشته (۶ مرداد ماه) فیلم سینمایی «روز فرشته» ساخته بهروز افخمی از شبکه آی‌فیلم ۲ روی آنتن رفت. اما رقص عزت الله انتظامی در این فیلم سانسور شد.

از سکانس های جالب این فیلم رقص زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی پس از قرائت وصیت‌نامه وی توسط فرزندانش است که شب گذشته سانسور شد. در ادامه با خبر عزت الله انتظامی فیلم روز فرشته همراه فیگار بمانید.

رقص عزت الله انتظامی

سانسور رقص عزت الله انتظامی

رقص عزت الله انتظامی
رقص عزت الله انتظامی در فیلم روز فرشته, سانسور رقص عزت الله انتظامی

رقص عزت الله انتظامی در فیلم روز فرشته

یکی از سکانس های بیادماندنی این فیلم مربوط به رقص مرحوم عزت الله انتظامی پس از قرائت وصیت نامه وی توسط فرزندانش است که شب گذشته توسط تلویزیون به شکل مبتدیانه و عجیبی سانسور شد.

فیلم سانسور رقص عزت الله انتظامی در فیلم روز فرشته

آقای انتظامی به خاطر مشهور بودن و بازی خوب شان به آقای بازیگر معروف بودند. ایشان در سنگلج تهران به دنیا آمدن و در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفتند. آقای انتظامی از سال ۱۳۲۸ فعالیت خودشان را در زمینه هنر بازیگری و کارگردانی آغاز کردند و تا سال ۱۳۸۹ فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد رقص عزت الله انتظامی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *