نماهنگ مسافران خورشید ؛ مسافران خورشید با تلفیقی از نقاشی، موسیقی و شعر ساخت شد [+فیلم]

نماهنگ مسافران خورشید ؛ نماهنگ «مسافران خورشید» با شعر سید حمیدرضا برقعه‌ای و کارگردانی علی ملاقلی‌پور همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت (س).

نماهنگ محرمی مسافران خورشید به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدجواد آشتیانی و با شعر «گریز» از سیدحمیدرضا برقعه‌ای منتشر شد. این نماهنگ از مجموعه کارهای محرمی مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

نماهنگ مسافران خورشید

مسافران خورشید

نماهنگ مسافران خورشید
مسافران خورشید علی ملاقلی‌پور, مسافران خورشید, نماهنگ محرمی مسافران خورشید

مسافران خورشید علی ملاقلی‌پور

هادی شلالوند مدیر فیلمبرداری نماهنگ محرمی مسافران خورشید که با کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدجواد آشتیانی ساخته و منتشر شده است، در گفت‌وگویی درباره همکاری با این پروژه گفت: من با آقای ملاقلی‌پور رفاقت دیرینه دارم و روزی که با من برای حضور در این پروژه تماس گرفتند، با کمال میل پذیرفتم.

مدیر فیلمبرداری نماهنگ «مسافران خورشید» گفت که در فیلمبرداری این اثر سعی کردند برخی صحنه‌ها به شکل تابلوی نقاشی تداعی شود.

شعر «گریز» یک چهار پاره روایی تاریخی است که در آن شاعر داستانی شبه‌واقعی درباره کاروان زیارت حرم امام حسین (ع) را با زبانی تغزل‌گونه درآمیخته و بیان کرده است. این شعر بر اساس عنصر غافلگیری شکل گرفته است و در کتاب «یحیی» (پنجمین مجموعه شعر سید حمیدرضا برقعه‌ای) منتشر شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نماهنگ مسافران خورشید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *