مداحی آرون افشار در روز عاشورای حسینی در شاندیز مشهد [+فیلم]

مداحی آرون افشار ، خواننده پاپ با حضور در جمع مردم زادگاهش شهرستان شاندیز در روز عاشورا مداحی کرد. در ادامه میتوانید فیلم مداحی آرون افشار را تماشا کنید.

ویدئویی از مداحی آرون افشار خواننده پاپ را در مراسم عاشورای حسینی در مشهد در شیکه های اجتماعی منتشر شده است. در ادامه با خبر نوحه آرون افشار همراه فیگار بمانید.

مداحی آرون افشار

مداحی آرون افشار خواننده

مداحی آرون افشار
فیلم نوحه خوانی آرون افشار, نوحه خوانی آرون افشار, مداحی آرون افشار خواننده

نوحه خوانی آرون افشار

نام اصلی آرون افشار، وحید افشار است و در اول تیرماه سال ۱۳۷۷ در شاندیز مشهد و در یک خانواده هنری چشم به جهان گشود. پدرش حبیب افشار، خواننده و نوازنده پیانو است. وحید از کودکی نواختن گیتار و پیانو را فرا گرفت ولی ساز اصلی وی گیتار است. در کودکی و نوجوانی در مراسم ها می خواند و از سال ۱۳۹۶ کار حرفه ای خود را آغاز کرد. در ادامه میتوانید فیلم نوحه خوانی آرون افشار را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد مداحی آرون افشار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *