دیدار فرامرز قریبیان با گوگوش در خارج از کشور بعد از 30 سال! [+عکس]

فرامرز قریبیان و گوگوش ، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با انتشار یک عکس در اینستاگرام از دیدار با گوگوش پس از ۳۱ سال در آمریکا خبر داد.

فرامرز قریبیان به همراه همسرش سفری به خارج از کشور داشته اند. در ادامه با خبر گوگوش و فرامرز قریبیان همراه فیگار بمانید.

فرامرز قریبیان و گوگوش

سفر فرامرز قریبیان به آمریکا

فرامرز قریبیان و گوگوش
سفر فرامرز قریبیان به آمریکا, گوگوش و فرامرز قریبیان

دیدار فرامرز قریبیان با گوگوش

فرامرز قریبیان در نشست مطبوعاتی فیلم «خروج» از خداحافظی خود از دنیای بازیگری خبر داد. و از وی دلیل این تصمیم را خواستند که قریبیان توضیح داد: دیگر حوصله غرض ورزی‌های مسئولان سینما را ندارم و این کار آخر من خواهد بود.

فرامرز قریبیان به همراه همسرش سفری به خارج از کشور داشته اند. او بعد از گذشت 30 سال در این سفر به دیدار گوگوش خواننده خارج‌نشین رفته است. در تصویر منتشر شده فرامرز قریبیان و همسرش در کنار گوگوش دیده می شوند. در ادامه میتوانید عکس دیدار فرامرز قریبیان و همسرش با گوگوش را تماشا کنید.

فرامرز قریبیان و گوگوش
عکس دیدار فرامرز قریبیان و همسرش با گوگوش, دیدار فرامرز قریبیان با گوگوش

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرامرز قریبیان و گوگوش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *