تتلو، اسید پاشی، سحر قریشی، دروغ! [+فیلم]

سحر قریشی و رابطه‌اش با تتلو یکی از پر حاشیه‌ترین موضوعات ایران است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی بپردازیم.

سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین اثر در کارنامه بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لجبازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد. اما ماجرای کامل رابطه این دو شاخ مجازی را در ادامه بخوانید.

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که:

این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده‌ام. دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می‌افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده‌ام که البته نمی‌خواهم در اینباره توضیحی دهم. این گفته‌های سحر قریشی قبل از نامزدی‌اش با تتلو است.

امیر تتلو چند روز پبش مدعی شده بود خودکشی اش در کنسرت حقیقت دارد و شوخی نیست. او پیشتر اعلام کرده بود که قصد به خودکشی دارد. هرچند برخی معتقد بودند این هم ترفندی برای افزایش فروش بلیط بوده اما خودش نظر دیگری داشت.

امیر حسین مقصودلو شب گذشته در یوتیوب نوشت: 

من میخوام بدونم شاید مرگ اون چیزیه که باید ازش رد بشی !! شاید اصلا تموم شدن نیست! شروع شدنه! شاید اینم مثل همه ی چیزا دروغه 😃 شاید اینم مثل خیلی چیزا بَدِش کردن که ازش بترسی و سمتش نری 🤷🏻

میخوام ببینم مثل همیشه اگه چیز خوبی بود واسه شما هم تعریف کنم و درباره ش حرف بزنم و شعر بنویسم!

من دوست دارم یه گلوله شلیک شه به قلبم و سعی کنم بازم واسم براتون بخونم و آهنگ قطع نشه و تموم که شد بیوفتم تو جمعیت رو دستای خودتون بمیرم !! من دوست دارم جلوی چشم شما و در حال خوندن بمیرم !!

تتلو به تازگی و برای اولین بار در پیج کاری اینستاگرامش عکسی همراه با دو دختر منتشر کرد که ابتدا آن ها را خانواده خود خواند اما همان طور که می‌دانید چیزی جز دروغگویی در صفحه‌ی او نخواهید دید.

عکس مربوطه به خودکشی امیر تتلو را در ادامه ببینید:

اسیدپاشی روی صورت سحر قریشی, اقدام به خودکشی تتلو, اسیدپاشی تتلو روی صورت سحر قریشی, تتلو خودکشی

سحر قریشی در مورد عشقش به تتلو می‌گوید:

به عشق امیر تتلو اعتیاد دارم

امیرحسین مقصود لو درباره نامزد سابق خودش با نام سحر قریشی که چندی قبل یکی از بازیگران بنام و مطرح سینما و تلویزیون ایران بود می‌گوید:

یه بی تربیت بی شعور و بی خانواده ای به اسم سحر قریشی همه چیه من رو از من گرفته !

سوال اینجاست که آیا این ادعای منشوری و زشت واقعیت دارد یا همه چیز زیر سر خود آقای تتلو است؟! با ادامه‌ی حرف‌هایی که اقایی امیر تتلو در کانال تلگرامی خودش می‌زند متوجه حقیقت این ادعا می‌شویم و قضاوت را به خودتان واگذار می‌کنیم.

فیلم اسید پاشی تتلو روی صورت سحر قریشی را ببینید:

گویا امیر تتلو یک نفر را مامور کرده تا در خیابان روی صورت سحر قریشی اسید بپاشد. اما خوشبختانه این اسید پاشی به آب‌پاشی بیشتر شبیه بوده تا او را بترساند…

تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. صحبت های زشت و توهین شدید امیر تتلو به دختر ها و سحر قریشی را می‌توانید در ویدئوی زیر تماشا کنید:

 

رونمایی سحر قریشی از تتوهای بدنش

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از تتوی صورت خود منتشر کرد. تتوهای دست او شباهت بسیار زیادی به تتوهای بدن امیر تتلو دارند. این بازیگر با انتشار عکس زیر نوشت: «بله بله میدونم تتوهام کامل نیست خط خطیه لاین تتوعه کامل نشده.»

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با دیدن این عکس خانم بازیگر نظرات عجیب غریبی درباره اسیدپاسی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی اظهار داشته و گفته‌اند که این خط‌ها در اثر پاشیدن اسید روی صورت این بازیگر ایجاد شده است؛ ادعایی که به راحتی می‌توان به عدم صحت آن پی برد.

اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی
حواشی سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی در جدیدترین عکسی که منتشر کرده است در مسجدی در دبی دیده می‌شود. سحر قریشی با انتشار عکس زیر نوشته است:

التماس دعا

در ادامه میتوانید عکس سحر قریشی در مسجد دبی را ببینید:

همسر جدید سحر قریشی

جدایی سحر قریشی از تتلو

سحر قریشی به تازگی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا با تتلو وارد رابطه شده است، گفت:

مسیر من رو انتخاب کردم من همیشه عاشقم. انسان جایزالخطاس گاهی میشود از راه کج به مقصد رسید متوجه شو که ببین من چی میگم

تتلو:

سحر رو میذارم کنار!

تتلو در ادامه نوشته است:

من برام نوازنده هام کنسرتم هدفم هوادارام از هر شخص و از هرکس و هرچیزی مهم تره اونی که سرعتمو بگیره و هدفمو نبینه میره کنار میخواد مادر باشه میخواد پدر میخواد زن یا حتی دوست و رفیق مهم فقط یک چیزه هدف.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی اهل تهران و متولد 6 دی ماه 1366 است. یک برادر به نام سپهر دارد و با بازی جذاب و دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه خود را در میان مخاطبان بدست آورد.

  • تولد به سال میلادی: 27 دسامبر 1987
  • محل زندگی: تهران
  • ملیت: ایران
  • پیشه: بازیگری مدلینگ
  • شروع فعالیت:  از سال 1388
  • همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری
  • همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

در ادامه می‌توانید تصویر خالکوبی جدید سحر قریشی را ببینید:

تصاویر جدید لو رفته از تتو های سحر قریشی
خالکوبی جدید سحر قریشی

او در استوری خود متنی گذاشت و گفت:

چیزای خوب اتفاق می‌افتند. وقتی فاصله‌ات رو با چیزای منفی حفظ کنی.

سحر قریشی علاقمند به کار عکاسی است و طرفدار تیم استقلال می‌باشد. او می گوید پولدار نیستم اما ثروتمندم و از طبقه متوسط جامعه هستم. این روزها هم خبر رابطه سحر قریشی با امیر تتلو بسیار جنجالی شده است. حواشی سحر قریشی و تتلو تمامی ندارد.

در ادامه می‌توانید عکس جدید سحر قریشی بعد از جدایی از امیر تتلو را ببینید:

اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی
رابطه سحر قریشی با امیر تتلو

در ادامه می‌توانید فیلم تتوی تتلو و نظر امیر تتلو در مورد تتوهایش را در این مورد ببینید:

اخبار بیشتر:








بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *