علت مشکوک مرگ علیرضا پاکزاد بازیگر کودکی یوسف پیامبر [+عکس]

علیرضا پاکزاد درگذشت ؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون استان کرمانشاه بر اثر سکته قلبی در ۴۷ سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه مطلب همراه ما بمانید.

​علیرضا پاکزاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون استان کرمانشاه که بازی در سریال یوسف پیامبر را در کارنامه خود دارد بر اثر سکته قلبی درگذشت. باید بدانید که سریال یوسف پیامبر یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی بر پایهٔ داستان زندگی یوسف مطابق با روایت قرآن به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است.

علیرضا پاکزاد درگذشت

درگذشت علیرضا پاکزاد

نخستین قسمت این سریال ۴۵ قسمتی در ۷ تیر ۱۳۸۷ در شبکهٔ یک پخش شد. در یوسف پیامبر، بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی در نقش یوسف، کتایون ریاحی در نقش زلیخا و محمود پاک‌نیت در نقش یعقوب، در کنار سایر بازیگران نظیر جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی و لیلا بلوکات ایفای نقش کرده‌اند.

درگذشت علیرضا پاکزاد بازیگر یوسف پیامبر

به گزارش سایت های خبری:

 این بازیگر متولد ۱۳۵۳ شهر کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی بود.

«قصه‌های دارا»، «برمودا»، «نگاه» و «یوسف پیامبر(ع)» از جمله آثار تصویری است که زنده‌یاد پاکزاد در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

در ادامه میتوانید عکس علیرضا پاکزاد را تماشا کنید:

علیرضا پاکزاد درگذشت
درگذشت علیرضا پاکزاد بازیگر یوسف پیامبر, عکس علیرضا پاکزاد

گفته می شود این بازیگر که 47 سال سن داشت بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. بازی در سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری آخرین فعالیت این هنرمند بود.

اخبار بیشتر:







بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *