بیوگرافی فاطمه رضایی و پشت پرده علت مرگ او چیست ؟

بیوگرافی فاطمه رضایی و پشت پرده علت مرگ او و اتفاقاتی که حول محور این دانش‌آموز رخ داده است که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت.

به نقل از رجا نیوز ؛ دانشگاه علوم پزشکی قم، در اطلاعیه‌ای به تشریح چگونگی درگذشت فاطمه رضایی دختر دانش‌آموز قمی پرداخت و اختلال عملکرد کلیه و ایست قلبی را علت فوت وی اعلام کرد.

بیوگرافی فاطمه رضایی و پشت پرده علت مرگ او چیست ؟

از روز گذشته در برخی از رسانه‌های در شبکه‌های اجتماعی، مسأله فوت دختر ۱۱ ساله قمی را به ماجرای مسمویت مدارس قم مرتبط کرده‌اند. درحالی که بر اساس گفته پدر و برادر «فاطمه رضایی»، او براثر مشکلات کلیوی و بیماری عفونی فوت کرده و در مدرسه او هیچ مسمومیتی رخ نداده است.

مرحومه خانم رضایی در روز چهارشنبه مورخه ۳ اسفند ماه ساعت ۱۵:۱۴ دقیقه به دلیل درد ناحیه شکم همراه والدینش به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می‌کند، والدین ایشان در توضیح روند بیماری می‌گویند چند روز است که با وجود اقدامات درمانی و مراقبت در منزل وضعیت دخترشان بهبودی نداشته است.

پدر فاطمه رضایی در پاسخ خبرنگاران گفت:

دخترم در روزهایی که مدرسه می‌رفت و بعد از آن هیچ علائمی از بیماری خاصی نداشت.

علت مرگ فاطمه رضایی

بیوگرافی فاطمه رضایی و پشت پرده علت مرگ او
زندگینامه فاطمه رضایی

فاطمه رضایی دانش اموز ۱۱ ساله اهل قم بوده است که چندی پیش در بیمارستان فوت کرد و برخی از رسانه‌ها، مرگ او را به دلیل مسمومیت‌های اخیر در مدارس قم نسبت داده‌اند. این در حالیست پدر این دختر اعلام کرده که فوت دخترش هیچ ربطی به مسمومیت‌ها نداشته بلکه به بیماری‌های عفونی مبتلا بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *