گوشی ایسوس زنفون 9 کوچک اما قدرتمند ؛ گوشی ایسوس Zenfone 9 معرفی شد + [عکس]

گوشی ایسوس زنفون 9 کوچک اما قدرتمند. Zenfone 9 ایسوس با نمایشگر ۵٫۹ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد. در ادامه مطلب زنفون 9 گوشی ایسوس همراه فیگار باشید.

در مورد گوشی جدید ایسوس چیزهای جذاب زیادی وجود دارد. ایسوس زنفون 9 با وجود اینکه کمی کوچکتر از زنفون 8 است، اما در عوض از دوربینی بهتر با باتری بزرگتر برخوردار است.

گوشی ایسوس زنفون 9

گوشی ایسوس Zenfone 9 معرفی شد

Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس
Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس

زنفون 9 با وجود کوچک‌ بودن، از نظر مشخصات داخلی یک غول محسوب می‌شود، زیرا ایسوس در آن از چیپست جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده کرده و برای خنگ نگه‌داشتن آن، لوله حرارتی زنفون 8 را با یک محفظه بخار بزرگ جایگزین کرده است. این گوشی در سه پیکربندی حافظه مختلف با 8 یا 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 وارد بازار می‌شود. همچنین مانند گوشی قبلی، هیچ اسلات کارت microSD نیز در آن وجود ندارد.

ایسوس زنفون 9 دارای ابعاد 146.6 در 68.2 در 9.5 میلی‌متر و وزن 165 گرم است که آن را به یکی از کوچکترین پرچمداران اندرویدی بدل کرده است. البته که این محصول یک گوشی مینی نیست اما به خاطر ابعاد کوچکش کار کردن با آن با یک دست به سادگی انجام می‌شود. ایسوس Zenfone 9 از سه سنسور دوربین ساخت سونی در بخش دوربین برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

گوشی ایسوس زنفون 9 کوچک اما قدرتمند

Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس
Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس

لنز اصلی مجهز به سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 (پیکسل‌های 1/1.56، 1.0 میکرومتر) است. این ماژول دارای یک تثبیت کننده هیبریدی گیمبال ۶ محوره است که سه برابر OIS معمولی موثر است. خبری زا لنز تله فوتو نیست، اما سنسور IMX766 می‌تواند زوم بدون افت 2 برابری (با وضوح 16 مگاپیکسل) انجام دهد. دوربین ثانویه یک سنسور اولتراواید 113 درجه سونی IMX363 با وضوح 12 مگاپیکسلی (1/2.55، 1.4 میکرومتر) است.

این دوربین همچنین دارای فوکوس خودکار است تا بتواند عکس‌های ماکرو (در فاصله 4 سانتی‌متر) بگیرد و همچنین دارای EIS پیشرفته برای تثبیت HyperSteady است. دوربین اصلی ایسوس زنفون 9 می‌تواند ویدیوهایی با نرخ 8K 24fps با EIS و 4K با سرعت 60fps با EIS ضبط کند. دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی (IMX663، 1/2.93، 1.22 میکرومتر) نیز دارای فوکوس خودکار، در واقع PDAF دوگانه است، بنابراین می‌تواند تصاویر سلفی‌ واضح و ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (یا 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه) ثبت کند.

گوشی ایسوس زنفون 9 کوچک اما قدرتمند

Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس
Zenfone 9 ایسوس, زنفون 9 گوشی ایسوس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی ایسوس زنفون 9 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *