مدیر عامل شبکه نمایش خانگی نماوا ؛ اعتراض تند مدیرعامل نماوا به سانسورهای اخیر ساترا + [فیلم]

مدیر عامل شبکه نمایش خانگی نماوا . صداوسیما درمورد سریال «خاتون» گفت: چرا گفتید «روس‌ها» وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید «متفق‌ها» در ادامه مطلب همراه فیگار باشید.شانه‌ساز: اگر قرار است شرکت‌های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره‌ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده‌اند. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم.

مدیر عامل شبکه نمایش خانگی نماوا

اعتراض تند مدیرعامل نماوا به سانسورهای اخیر ساترا + [فیلم]

مدیرعامل نماوا
مدیرعامل نماوا

آقای «شانه ساز» با اشاره به اینکه در صنایع متفاوتی فعال است، گفت: «تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست! عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه نود دقیقه بازی، ٨٠ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‎‌شود و ده دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید.

مدیرعامل نماوا با انتقاد از سانسورهای ساترا می‌گوید: «ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست. مثلا در سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.»

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل شبکه نمایش خانگی نماوا

مدیرعامل نماوا
مدیرعامل نماوا

او در ادامه می گوید: «اگر قرار است شرکت‌های خصوصی را تعطیل کنید، بگویید. اینکه ما را ذره‌ذره آب می‌کنید درست نیست. الان فقط فیلیمو و نماوا در این زمین بازی باقی مانده‌اند. اگر می‌خواهید دو دستی بازار را تقدیم ماهواره کنیم و برویم. اگر به ما می‌گویید محتوایی شبیه صداوسیما بساز در پاسخ باید بگوییم که خب صداوسیما دارد خودش می‌سازد؛ مردم چرا باید پول اینترنت بدهند. اگر آنها موفق بودند که الان باید صداوسیما کلی کاربر داشت و طی این سال‌ها میلیون‌ها مخاطب را از دست نمی‌داد.»

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مدیر عامل شبکه نمایش خانگی نماوا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *