تصاویر اولیه گلکسی a23e ؛ A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است +[عکس]

تصاویر اولیه گلکسی a23e و شباهت به آیفون Se. رندرهای A23e گلکسی پیش از رونمایی رسمی فاش شد. در ادامه مطلب a23e گلکسی همراه فیگار باشید.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار گلکسی A23e سامسونگ، فاش شدن اطلاعات مربوط به آن امری اجتناب ناپذیر است. اکنون شاهد منتشر شدن رندرهای گلکسی A23e هستیم.

تصاویر اولیه گلکسی a23e

A23e با طراحی مشابه آیفون SE در راه است +[عکس]

A23e, a23e گلکسی
A23e, a23e گلکسی

نسخه 5G سامسونگ گلکسی A23 در راه است و این هندست احتمالا تنها عضو جدید خانواده گلکسی A23 به‌شمار نخواهد رفت؛ چرا که ظاهرا سومین مدل با نام گلکسی A23e نیز به‌زودی در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. اکنون رندرهای مربوط به طراحی این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است.

گلکسی A23e تنها از یک دوربین در پنل پشتی خود استفاده می‌کند که برای مدت طولانی، چنین طراحی دوربینی را در اسمارت‌فون‌ها مشاهده نکردیم. با اطمینان می‌توان گفت A23e بهترین گزینه برای افرادی که ترجیح می‌دهند هزینه کمی جهت خرید یک گوشی هوشمند جدید متقبل شوند خواهد بود. همچنین باید نگاهی به دلیل اصلی عرضه این اسمارت‌فون در بازار هند داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

تصاویر اولیه گلکسی a23e

A23e, a23e گلکسی
A23e, a23e گلکسی

همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت در بازار هند متقاضیان بسیاری دارد و با عرضه یک محصول جدید که خدمات قابل قبولی نسبت به قیمت خود ارائه دهد، با اطمینان می‌توان گفت که فروش قابل توجه‌ی در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور خواهد داشت. به گزارش منابع متعدد، سنسور تکی این گوشی هوشمند دقتی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. همچنین حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود که کاربران می‌توانند از آن در برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

ظاهراً سامسونگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند اقتصادی استفاده خواهد کرد. این تراشه پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتزی و هسته‌های Kryo 660 دارد. کوالکام می‌گوید که این تراشه، از اینترنت ۵G در دو حالت mmWave و Sub-6GHz پشتیبانی می‌کند و عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در این تراشه، به ترتیب تا ۳۰ و ۱۵ درصد قدرتمندتر شده است.

تصاویر اولیه گلکسی a23e

A23e, a23e گلکسی
A23e, a23e گلکسی

بیشتر بخوانبد:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصاویر اولیه گلکسی a23e سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *