غیرفعال شدن گوشی های شیائومی ؛ ماجرا چیست و در ایران چه خبر است ؟

غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران اگر بخواهد اجرایی شد حتما درایران و بازار موبایلیش بهم ریختگی‌هایی اتفاق خواهد افتاد. با فیگار همراه باشید.

در اخباری که تا به امروز دیده شده است گفته شده که شرکت شیائومی در پی قطع دسترسی‌های گوشی‌های خود در کشورهایی است که تحریم شده‌اند. کشورهایی مانند سوریه، کوبا و ایران و حتی برخی کشورهای دیگر.

بخش عمده‌ای از معاملات بازار موبایل ایران با محصولات این شرکت چینی در حال جریان و اوج گرفتن است که با این تفاسیر شاید بازر موبایل های چینی افت خاصی را داشته باشد.

غیرفعال شدن گوشی های شیائومی

ماجرا چیست و در ایران چه خبر است ؟

غیرفعال شدن گوشی های شیائومی , غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران , غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران , گوشی های شیائومی غیرفعال شدن در ایران
غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران , غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران , گوشی های شیائومی غیرفعال شدن در ایران

غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران بازار را به طور کلی به هم خواهد ریخت. گزارش‌ها حاکی است بیش از 30 درصد از سهم بازار موبایل در یک سال گذشته به شیائومی تعلق داشته است. البته که مشخص نیست این مشکل برای همه موبایل‌های قدیمی و از پیش فعال شده نیز پیش خواهد آمد، یا صرفا شامل خریدهای جدید می‌شود.


بیشتر بخوانید:


پیشتر  کاربری از سوریه نیز پستی در فروم xda منتشر و ادعا کرده بود که چندین گوشی شیائومی در هفته ی جاری در کشورش قفل شده است. به گفته ی این کاربر، گوشی های مذکور شامل هر دو مدل «رام گلوبال» و «رام هندوستان» بوده اند.

کاربران توییتر جه میگویند؟

 

غیرفعال شدن گوشی های شیائومی , غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران , غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران , گوشی های شیائومی غیرفعال شدن در ایران
غیرفعال شدن گوشی های شیائومی در ایران , غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران , گوشی های شیائومی غیرفعال شدن در ایران

خبر غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران در این مدت اندک به یکی از ترندهای فناوری امروز تبدیل شد و دست‌مایه توییت‌های بسیاری شده است. شیائومی در برخی کشور‌ها از جمله آمریکا به صورت رسمی حضور ندارد؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود که شرکت چینی مانع از صادر شدن گوشی های خود به مناطق پشتیبانی نشده شود.

بیشتر بخوانید:

امیر یکی از کاربران توییتر می‌گوید:

شیائومی داره گوشیاشو تو کشورای تحریم شده توسط آمریکا لاک میکنه. الان معلوم شد چرا هواوی تحریم شد و شیائومی نشد.

شیاومی برای حل مشکل تماس با شماره های اضطراری و امداد در ایران برای برخی‌ مدلها یک بروزرسانی ارایه کرده است. ضمن آنکه تنها موارد اعمال این محدودیت روی یک‌پارت نامبر خاص در کوبا دیده شده و به نظر می‌رسد خطر محتملی برای کاربران ایرانی شیاومی در کار نیست انشاالله.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غیرفعال شدن گوشی شیائومی در ایران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *