خداحافظی بایرن با روبرت لواندوفسکی ؛ این جدایی سخت و ناراحت‌کننده بود + [عکس]

خداحافظی بایرن با روبرت لواندوفسکی . احساساتی شدن لواندوفسکی هنگام خداحافظی با بایرنی‌ها. در ادامه مطلب روبرت لواندوفسکی خداحافظی همراه فیگار باشید.

روبرت لواندوفسکی دیروزبرای آخرین بار در جمع بازیکنان بایرن مونیخ حاضر شد و با آنها خداحافظی کرد.

خداحافظی بایرن با روبرت لواندوفسکی

این جدایی سخت و ناراحت‌کننده بود + [عکس]

روبرت لواندوفسکی خداحافظی, روبرت لواندوفسکی
روبرت لواندوفسکی خداحافظی, روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی روز سه‌شنبه با باشگاه بایرن مونیخ خداحافظی کرد. او جدایی از این تیم را سخت و ناراحت کننده توصیف کرد. ستاره لهستانی که این تابستان بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ، از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست، از سه روز مرخصی باشگاه به خودش استفاده کرد و به آلمان سفر کرد. او در این سفر با همه مدیران، بازیکنان و کارکنان باشگاه مونیخی خداحافظی و از زحمات آنها در طول ۸ سال حضورش تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی بایرن با روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی خداحافظی, روبرت لواندوفسکی
روبرت لواندوفسکی خداحافظی, روبرت لواندوفسکی

لواندوفسکی اخیرا سخنانی را علیه بعضی از مدیران بایرن مونیخ بر زبان آورد و آن‌ها را به نشر اکاذیب متهم کرد و این باعث شد تا حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن هم جواب او را بدهد با این حال این باعث نشد تا او وعده خود را فراموش کند و امروز به مونیخ سفر کرد تا به وعده‌اش عمل کرده باشد. این مهاجم لهستانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه بایرن به شمار می‌آید که رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند البته او شروع خوبی در بارسلونا نداشته و در سه بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداحافظی بایرن با روبرت لواندوفسکی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *