همنواز

تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars: Tales of the Jedi مشخص شد !

فصل نخست سریال Star Wars: Tales of the Jedi یکی از مهم‌ترین سریال‌های جنگ ستارگان بود که تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars Tales Jedi منتشر شد.

پس از اینکه Star Wars: Tales of the Jedi برای فصل دوم تمدید شد، تاریخ انتشار فصل 2 Star Wars Tales Jedi تحت عنوان تاریخ ریلیز فصل دوم داستان جدای به انتشار رسید. تاریخ انتشار فصل دوم Star Wars Tales Jedi در تاریخی نامشخص در زمستان همین امسال است.

تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars Tales Jedi

Tales of the Jedi، همچنین به عنوان جنگ ستارگان: Tales of the Jedi شناخته می‌شود، یک مجموعه انیمیشن آمریکایی است که توسط دیو فیلونی ساخته شده است. این بخشی از مجموعه جنگ ستارگان است که به بررسی شخصیت‌های مختلف جدای از دوران سه‌گانه پیش درآمد می‌پردازد.

این سریال توسط Lucasfilm Animation با چارلز موری به عنوان نویسنده اصلی و فیلونی به عنوان کارگردان ناظر برای سرویس استریم دیزنی+ تولید شده است. فیلونی، نوشتن این سریال را در حین کار بر روی سریال جنگ ستارگان The Mandalorian آغاز کرد و اولین جزئیات رسمی درباره آن را در می 2022 فاش کرد. فصل اول سریال شامل شش قسمت است که به دو مسیر تقسیم می‌شود که یکی از آنها شخصیت Ahsoka Tano را دنبال می‌کند و دیگری شخصیت Count Dooku را به تصویر می‌کشد.

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال Star Wars: Tales of the Jedi را ببینید:

تاریخ پخش فصل دوم سریال Star Wars Tales Jedi
تاریخ ریلیز فصل دوم داستان جدای

تاریخ انتشار فصل 2 Star Wars Tales Jedi

فصل اول Tales of the Jedi در 26 اکتبر 2022 در دیزنی + منتشر شد. این فصل با تحسین منتقدان همراه با انیمیشن، نویسندگی و موسیقی آن مورد تحسین قرار گرفت. تمدید فصل دوم در آوریل 2023 اعلام شد.

اشلی اکستاین، کوری برتون، جانینا گاوانکار، مایکل ریچاردسون، تی سی کارسون، ایان مک دیارمید، لیام نیسون، برایس دالاس هاوارد، فیل لامار، کلنسی براون، مت لنتر، جیمز آرنولد تیلور و دی بردلی بیکر صداپیشگان این سریال هستند.

هر قسمت از Tales of the Jedi داستان کوتاهی را روایت می‌کند که جدای از دوران سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان را نشان می‌دهد. شش اپیزود ارائه شده در فصل اول سریال به دو مسیر تقسیم می‌شوند که اولی که آهسوکا تانو را در مراحل مختلف زندگی‌اش دنبال می‌کند، و دیگری که کنت دوکو جوانی را قبل از سقوطش به سمت تاریکی به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *