انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران [+عکس]

روز معلم، که روز گذشته بود و بسیاری از معلم‌ها و استادان، تبریک این روز را از سمت شاگردان خود دریافت کردند، انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران را دیدیم.

یک استاد دانشگاه در روز معلم از دانشگاه تهران گلایه کرد و خبر گلایه صادق زیباکلام که تحت عنوان کنایه زیباکلام از دانشگاه در فضای مجازی منتشر شد،را به انتشار گذاشت.

این خبر، پس از توئیت صادق زیباکلام در فضای مجازی منتشر شد و پس از آن، توانست حواشی و بازتاب‌های زیادی را در فضای رسانه به همراه داشته باشد.

انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران

انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران
انتقاد صادق زیباکلام از دانشگاه تهران, گلایه صادق زیباکلام

صادق زیباکلام، در حساب توئیتری خود، در رابطه با روز معلم، خطاب به دانشگاه تهران نوشت:

امروز روز معلم است، دریافت پیام از دانشجویانی که سی سال پیش با من کلاس داشتند خیلی دلچسب بود. اما دلچسب‌ترین تبریک مال دانشگاه تهران بود که به مناسبت روز معلم گفتند اطاقم را باید تحویل بدهم. بغض گلویم را گرفت مانده‌ام با قاب عکس‌هایم که تاریخ تحولات ایران است و گلدان‌هایم چه کنم؟

کنایه زیباکلام از دانشگاه

در ادامه می‌توانید توئیت صادق زیباکلام را ببینید:

انتقاد صادق زیباکلام
انتقاد صادق زیباکلام, توئیت صادق زیباکلام

صادق زیباکلام مفرد متولد ۲۲ خرداد ۱۳۲۷ استاد علوم سیاسی، نویسنده و از کارشناسان ایرانی با گرایش اصلاح‌طلبی و نوآزادی‌خواهانه است. او دکترای علوم سیاسی از دانشگاه برادفورد دارد. او استاد واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد بود و هم‌اکنون استاد تمام دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.

صادق زیباکلام در سال ۱۳۲۷ در کوچه معروف به دعانویس‌ها، در محلهٔ بازارچه آب‌منگول تهران در جنوب خیابان ری متولد شد. پدرش تاجر و دارای مغازه‌ای در خیابان قزوین تهران بود اما وارد فعالیت‌های سیاسی نیز شده بود. او از طرفداران محمد مصدق بود اما از لحاظ تشکیلاتی در حزب زحمت‌کشان به رهبری مظفر بقایی فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *