جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب !

به تازگی، اخباری از جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب در پی نمایشگاه امسال منتشر شده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را داشته است.

اخیراً در طی حواشی که نمایشگاه کتاب امسال به همراه داشته، بن دانشجویی نمایشگاه کتاب تحت عنوان خبر بن خرید کتاب در سال 1402 به انتشار رسیده که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

نمایشگاه کتاب 1402 و بن خرید که روز گذشته در طی اقدامی از خبرگزاری‌های مختلف به انتشار رسیدند، آخرین اخبار این جزئیات را کاملاً بیان کردند.

جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب

جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب
جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب, بن دانشجویی نمایشگاه کتاب

مبلغ یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب اعلام شد. این یارانه از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) تخصیص داده می‌شود.

سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه اعلام کرد:

ستاد برگزاری این دوره از نمایشگاه به نمایندگی از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از نمایشگاه کتاب سال گذشته را ببینید:

جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب
جزئیات بن خرید و بخش مجازی نمایشگاه کتاب, نمایشگاه کتاب 1402 و بن خرید

بن خرید کتاب در سال 1402

او درباره بن خرید دانشجویان و طلاب گفت:

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *