همنواز

سریال Vikings: Valhalla با فصل سوم به پایان می‌رسد

ورایتی در گزارشی از پایان سریال Vikings Valhalla در فصل سوم خبر داده است.

ورایتی تأیید کرد که فصل سوم سریال Vikings Valhalla فصل پایانی این سریال است. سریال Vikings: Valhalla، از فوریه سال 2022 (بهمن 1400)، از سرویس استریم نتفلیکس در حال پخش است و مطابق برنامه‌ در سال 2024 به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل سوم سریال Vikings Valhalla

پایان سریال Vikings Valhalla

جب استوارت، کارگردان این سریال، در رابطه با پایان سریال وایکینگز والهالا ، در مصاحبه‌ای که با «ورایتی» (Variety) داشت، گفت:

من از شبکه نتفلیکس بسیار سپاسگزارم که سه فصل را برای روایت داستان‌های لیف، هارالد و فریدیس، در اختیار من قرار داد. من از ابتدا می‌دانستم که می‌خواهم یک سفر، از تکامل چند شخصیت را نشان بدهم. حالا این سه وایکینگ مشهور، به نمادهایی که امروزه می‌شناسیم تبدیل شده‌اند. من امیدوارم که وقتی تماشاگران فصل جدید را می‌بینند، از این سفر لذت ببرند.

پایان سریال Vikings Valhalla
پایان سریال Vikings Valhalla

این سریال تاریخی، از اوایل قرن یازدهم میلادی آغاز می‌شود و ماجرای افسانه‌ای برخی از معروف‌ترین وایکینگ‌هایی که تا به حال زندگی کرده‌اند را نشان می‌دهد. بردلی فریگارد، یوهانس هاوکور یوهانسون، گوران ویشنیچ، لورا برلین، دیوید اوکس، پولیانا مک‌اینتاش، سورن پیلمارک، بردلی جیمز، حیات کامیل، مارسین دوروچینسکی و سوفیا لبدوا از بازیگران این سریال هستند.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Vikings Valhalla

تاکنون هیچ تأییدیه رسمی از سمت عوامل سریال و شبکه نتفلیکس برای تاریخ دقیق انتشار فصل سوم این سریال منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود فصل سوم و پایانی سریال Vikings Valhalla در تابستان سال 2024 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *