بهترین سریال های محبوب نتفلیکس ؛ مهم‌ترین پلتفرم سینمایی جهان

در این مقاله نگاهی کلی به بهترین سریال های محبوب نتفلیکس ، یکی از بهترین و محبوب ترین پلتفرم‌ این روزهای جهان خواهیم انداخت.

حالا که جهان امروزه رو به شبکه‌های سرویس استریم رفته است بد نیست با همدیگر نگاهی به لیست محبوب ترین سریال های نتفلیکس که یکی از شبکه‌های موفق در این زمینه است بیاندازیم.

بهترین سریال های محبوب نتفلیکس

پلتفرم محبوب این روزها

شما می‌توانید فهرست بهترین سریال های محبوب نتفلیکس را در لیست زیر در یک نگاه ببینید.

بهترین سریال های محبوب نتفلیکس
محبوب ترین سریال های نتفلیکس

این لیست هر هفته از سوی خود نتفلیکس در حال تغییر است، اما لیستی که مشخص کننده‌ی 10 سریال محبوب نتلفیکس تا به امروز است را برای شما آماده کردیم. با ما همراه شوید تا به بررسی بهترین سریال محبوب نتفلیکس بپردازیم.

Business Proposal

محبوب ترین سریال نتفلیکس

داستان سریال پیشنهاد تجاری درباره‌ی هاری می‌باشد که به جای دوستش به یک قرار ملاقات می‌رود اما معلوم می‌شود که فرد مورد نظر مدیر عاملش است و پیشنهادی می‌دهد که تمام نقشه‌های او به هم می‌ریزد.

سریال پیشنهاد تجاری، یک سریال کمدی، عاشقانه، محصول کشور کره (بهترین سریال‌های کمدی کره‌ای) می‌باشد که در سال 2022 از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و امروزه به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

Bad Vegan: Fame. Fraud. Fugitives

محبوب ترین سریال نتفلیکس
بهترین سریال محبوب نتفلیکس

سریال وگن بد : شهرت.تقلب.فراری‌ها داستان زنی است که پس از ازدواج با مردی مرموز که ادعا می‌کرد می‌توانست رویاهایش را بسازد و سگش را جاودانه کند می‌بیند زندگی‌اش از روال عادی خارج و منحرف شده است و همراه با همسرش به دزدی از کارکنان رستوران می‌پردازد.

این مستند شامل چهار قسمت به کارگردانی کریس اسمیت است (بهترین مستندهای جهان 2021) که به این موضوع می‌پردازد که سارما ملنگایلیس رستوران دار محبوب، از ملکه‌ی غذاهای وگن، به یک وگن فراری تبدیل می‌شود. این مستند در کمترین زمان ممکن تبدیل شد به یکی از بهترین سریال های محبوب نتفلیکس .

بیشتر بخوانید:

Human Resources

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال های نتفلیکس

سریال انیمیشنی (بهترین انیمیشن های 2022) منابع انسانی دنیای هیولا های دهان گشاد و جادوگر ها را نشان می‌دهد که به انسان ها در تمام جنبه‌های زندگی‌شان کمک می‌کنند.

این سریال به کارگردانی آقای بیگ ماوث می‌باشد، که جایزه‌ی بهترین انیمیشن بزرگسال را هم در کارنامه‌ی خود دارد است. به گفته‌ی خودش منابع انسانی جدی ترین کاری بوده است که تا به حال کارگردانی کرده است و همین امر کاربران نتفلیکس به او نمرات بالایی داده‌اند و این سریال را به محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل کرده است.

در این سریال ستارگانی همچون نیک کرول، مایا رودولف، دیوید تیولیس، آیدی برایانت، براندون کایل گودمن، رندال پارک و کیک پالمر صداپیشگی کردند.

بیشتر بخوانید:

Cocomelon

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال نتفلیکس

سریال کوکوملون یک سریال انیمیشنی آموزشی، خانوادگی و موزیکال برای آموزش زبان برای کودکان می‌باشد که توسط کمپانی Moonbug Entertainment و توسط شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2020 پخش شد. این سریال اوقات تفریحی و شادی را برای شما و فرزندانتان به ارمغان می‌آورد به همین علت این سریال جزو بهترین سریال های محبوب نتفلیکس شد.

Pieces of Her

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال های نتفلیکس

تکه‌های او، سریالی جنایی، راز آلود (بهترین فیلم های دلهره آور 2022) است که داستان اندی اولیور 30 ساله را روایت می‌کند که همراه مادرش به گشت و گزار عصرانه می‌رود اما در فروشگاه حادثه‌ای خشونت آمیز رخ می‌دهد و این اتفاق شناخت او از مادرش را برای همیشه تغییر می‌دهد. اندی راهی سفری خطرناک می‌شود که او را به سمت گذشته‌ی تاریک و مرموز خانواده‌اش می‌کند.

این سریال در سال 2022 توسط پلتفرم نتفلیکس پخش شد و با گذشت زمان کمی توانست خودش را در دل هواداران این ژانر پیدا کند و تبدیل شود به یکی از بهترین سریال های محبوب نتفلیکس .

بیشتر بخوانید:

The Last Kingdom

محبوب ترین سریال نتفلیکس
بهترین سریال محبوب نتفلیکس

آخرین پادشاهی، سریالی در سبک ادبیات داستانی تاریخی (بهترین فیلم ها و سریال های تاریخی 2022 و 2021) است که سال 872 میلادی از قبیله‌ی وایکینگ‌ها را روایت می‌کند که به سرزمین‌های بریتانیا حمله می‌کنند و تقریبا کل سرزمین بریتانیا را به تسخیر خود در می‌اورند و فقط یکی از پادشاهان بریتانیا می‌تواند از قبیله‌ی خود دفاع کند.

ساخت فصل اول تا چهارم به عهده‌ی شبکه‌ی History بود تا اینکه سرویس استریم نتفلیکس پخش جهانی آن را خرید و با این کار کاربران زیادی را به سمت این سریال کشاند و این سریال را به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس در سال 2022 تبدیل کرد.

Good Girls

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال نتفلیکس

کریستانا هندریکس، ریتا و می سه مادر در حومه شهر هستند که با مشکلات مالی مواجه می‌شوند و دست به دزدی از یک فروشگاه می‌زنند اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. در ادامه این سه مادر سعی بر گسترش امپراطوری خود دارند ولی همه چیز خیلی سریع تر از چیزی که انتظارش را داشتند پیش می‌رود.

این سریال به کارگردانی جنا بنس در سال 2018 از شبکه‌ی ان بی سی پخش شد و حتی نامزد یک جاییزه‌ی گلدن گلاب هم شد اما با گذشت 3 فصل از این سریال این شبکه سریال را کنسل کرد تا اینکه نتفلیکس در سال 2020 این سریال محبوب را خریداری کرد و حالا فصل چهارم سریال را ساخت و در سال 2021 منتشر کرد تا این سریال هم به جمع بهترین سریال های محبوب نتفلیکس بپیوندد.

Inventing Anna

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال های نتفلیکس

جعل آنا، نام سریالی درام، اجتماعی (بهترین فیلم های درام 2022 و 2021) محصول نتفلیکس می‌باشد. در این سریال یک ژورنالیست که در مورد پرونده‌ی آنا دلوی، ستاره‌ی آلمانی اینستاگرام که دل و ثروت مردم را ربوده تحقیق می‌کند. اما آیا آنا بزرگ‌ترین زن کلاهبردار نیویورک است، یا اینکه او فقط پرتره‌ای از رویای آمریکایی است؟ آنا دلوی واقعا کیست؟


این سریال که یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس به کارگردانی شاندا رهیمس و بازیگری فوق‌العاده آنا کولمسکی محصول سال 2022 است و به کلی سروصدا به پا کرده است. این سریال با الهام از مقاله‌ی مجله‌ی نیویورک “چگونه آنا دلوی مردم نیویورک را فریب داد” نوشته‌ی جسیکا پرسلر ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

?Is It Cake

محبوب ترین سریال نتفلیکس
بهترین سریال محبوب نتفلیکس

آیا این کیک است؟ نام سریالی است که هنرمندان ماهر در قنادی در یک مسابقه دور هم جمع می‌شوند تا کیک‌هایی بپزند که شبیه اشیای مختلف می‌باشد تا هیئت داوران را فریب دهند و برنده‌ی جایزه‌ی هنگفتی بشوند.

این مسابقه سال 2022 برای یافتن کیک پز های ماهر از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد و می‌تواند تا ساعات زیادی شما و خانواده‌تان را سرگرم کند. این سریال با سروصدای زیادی که سال 2022 پیدا کرد خودش را به یکی از محبوب ترین سریال های نتفلیکس تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید:

Bridgerton

محبوب ترین سریال نتفلیکس
محبوب ترین سریال های نتفلیکس

سریال بریجرتون ماجرای هشت خواهر را در خانواده‌ی بریجرتون را روایت می‌کند که هر یک در جستجوی عشق زندگی خود هستند. دفنی بریجرتون بزرگ‌ترین دختر خانواده‌ی بانفوذ بریجرتون است که برای اولین بار وارد بازار رقابتی ازدواج در لندن دوران ریجنسی می‌شود. در حالی که دفنی توجه یکی از دوک‌های لندن را جلب می‌کند.

این سریال از رمان‌های فانتزی و پرفروش جولیا کوین اقتباس شده است و تا کنون 2 فصل از آن منتشر شده است. کیفیت فوق‌العاده‌ی این سریال از لحاظ داستان سُرایی باعث شده است تا این سریال محبوب ترین سریال نتفلیکس شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های محبوب نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *