بازی های رایگان اپیک گیمز همچنان عرضه میشوند. این شرکت تایید کرده است که در سال 2023 بازیهای رایگان جذابی را برای کابران خود ارائه میدهد.
شرکت اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۳ به ارائه بازیهای رایگان در فروشگاه خود ادامه میدهد. استراتژی بازیهای جذاب رایگان در پلتفرم Epic games همچنان به عنوان راه اصلی جذب کاربران و تبدیل آنها به کاربران پولی در نظر گرفته میشود. اپیک گیمز توانسته از این روش بیش از ۹۰ میلیون کاربر جدید جذب کند.
بیشتر بخوانید:
قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن توسط رگولاتور بریتانیا تایید شد [+ویدیو اعلام رسمی مایکروسافت]
بازیهای رایگان اپیک گیمز
مدیر بخش محصولات و استراتژی محتوا در اپیک گیمز، کایل بیلینگ (Kyle Billing)، در حاشیه مراسم Unreal Fest 2023 اعلام کرد که فروشگاه اپیک گیمز در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن بازیهای رایگان بسیاری را خواهد داشت. او اظهار داشت که این برنامه همچنان اصلیترین راه برای جذب کاربران و تبدیل آنها به کاربران پولی است. اپیک گیمز تا به امروز بیش از ۹۰ میلیون کاربر جدید را جذب کرده است.
علاوه بر این، اعلام شد که “Deals of the Week” اولین کمپین همیشه سبز فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. این کمپین طراحی شده است تا محتوای خارج از کمپینهای چادری را به نمایش بگذارد. این برنامهها برای همه محتوا و به صورت رایگان ارائه میشوند. آنها مستقیماً از طریق ابزار مدیریت تخفیف دریافت میشوند. معاملات هفتگی در روز سهشنبه ارائه میشوند و در چندین قفسه ممتاز قرار میگیرند.
برنامه “Epic First Run” که در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ راهاندازی میشود، انتشار عناوین جدیدی را به طور انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز هدف قرار میدهد. همچنین برنامه “Now on Epic” با تشویق شرکا به بازگرداندن عناوین کاتالوگ خود به فروشگاه اپیک گیمز، به رشد کاتالوگ کمک میکند.
در هر دوی این برنامهها، شرکتکنندگان ۱۰۰٪ از درآمد خالص حاصل از هزینههای بازیکنان را در پرداختهای پردازش شده توسط اپیک گیمز در ۶ ماه اول دریافت میکنند. در مقابل، برنامه “Now on Epic” فقط به مدت یک سال تقویمی اجرا خواهد شد، در حالی که تاریخ پایان Epic First Run اعلام نشده است.
بیشتر بخوانید: