اظهارات تونی تاد درباره حذف دیالوگ‌های ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2

صداپیشه ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 اعلام کرد که تنها 10 درصد از دیالوگ‌هایی که او ضبط کرده در بازی مورد استفاده قرار گرفته است.

ونوم یکی از شخصیت‌های شرور محبوب در بازی Marvel’s Spider-Man 2 است که طرفداران از زمان معرفی او برای مبارزه با آن هیجان‌زده بودند. استودیوی «اینسامنیاک گیمز» توانسته در یک ماه ابتدایی عرضه بازی، انتظارات طرفداران را برآورده کند. «تونی تاد» چندی پیش گفته بود که تنها یک بخش کوچکی از صداهای ضبط شده ونوم در Marvel’s Spider-Man 2 مورد استفاده قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش تونی تاد به بازی Marvel’s Spider-Man 2

صداپیشه ونوم، «تونی تاد» اخیراً تأیید کرد که تنها 10 درصد از دیالوگ‌های ضبط شده او در Marvel’s Spider-Man 2 مورد استفاده قرار گرفته است. او توضیح داد که بخشی از دیالوگ‌های ضبط شده او مربوط به زمانی بود که سیمبیوت به بدن «مایلز مورالز» نفوذ می‌کند. به نظر می‌رسد این ایده در نهایت توسط «اینسامنیاک گیمز» کنار گذاشته شد.

بازی Marvel's Spider-Man 2

استودیوی «اینسامنیاک گیمز» چندی پیش اعلام کرده بود در صورتی که طرفداران تقاضای کافی داشته باشند، احتمال ساخت یک نسخه فرعی با محوریت شخصیت ونوم وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از دیالوگ‌های ضبط شده توسط تاد در بازی اسپایدرمن 2 مورد استفاده قرار نگرفته بودند، می‌توان استفاده از آن‌ها را در یک بازی دیگر تصور کرد. بازی مارولز مرد عنکبوتی 2 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش تونی تاد به بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *