همنواز

مهدی کشاورز مدیر منطقه آزاد کیش ؛ مهدی کشاورز به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش منصوب شد

مهدی کشاورز مدیر منطقه آزاد کیش شد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی در احکامی جداگانه اعضای جدید هیات مدیره را منصوب کرد.

سعید محمد بعد از کناره گیری محمدرضا نوایی لواسانی، سرپرست منطقه آزاد کیش مهدی کشاورز را به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش منصوب کرد. در ادامه با خبر مهدی کشاورز مناطق آزاد همراه فیگار بمانید.

مهدی کشاورز مدیر منطقه آزاد کیش

مهدی کشاورز به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش منصوب شد

مهدی کشاورز مدیر منطقه آزاد کیش
مهدی کشاورز کیش, مهدی کشاورز مناطق آزاد

مهدی کشاورز کیش

سعید محمد، دوشنبه 23 اسفندماه با حضور در جزیره کیش ضمن بازدید از روند ساخت ترمینال جدید فرودگاه کیش، بندرگاه کیش و اهدای گل بر مزار شهدای گمنام، در مراسمی با حضور مسئولان محلی، نمایندگان بخش های خصوصی و اصحاب رسانه، «مهدی کشاورز» را به عنوان «مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش» معرفی کرد.

بیشتر بخوانید :

مهندس عمران و ارشد مدیریت کسب و کار و MBA پیشرفته‌ است و مدرک IPMA بین‌المللی و مشاور دبیر و سرپرست اداره کل امور فنی، زیربنایی و املاک دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را هم در کارنامه‌ علمی خود دارد.
23 سال سابقه کاری در پروژه‌های بزرگ عمرانی و ملی در حوزه نیروگاه، سد، راه، تونل، مسکن، برق و املاک بوده و مدیرعاملی یکی از بزرگترین بنگاه‌های تامین مالی از طریق اموال غیر منقول نیز در رزومه‌ کاری وی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی کشاورز مدیر منطقه آزاد کیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *