محبوب ترین شخصیت های کمیک ؛ به همراه رتبه بندی شخصیت‌های کمیک بوکی

اگر قصد دارید تا در میان انبوهی از شخصیت‌های کمیک بوکی، با محبوب ترین شخصیت های کمیک آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

مرد عنکبوتی، بتمن، سوپرمن، گروت، مرد آهنی و هزاران شخصیت دیگر؛ چندین هزار شخصیت کمیک بوکی در دنیا وجود دارد. بخش زیادی از این شخصیت‌ها، توسط نشریه مارول و دی‌سی به وجود آمده‌اند. با این وجود، انتخاب بهترین شخصیت کمیک بوکی امری بسیار سخت است. البته که اکثر طرفداران کمیک بوک، یک شخصیت را به صورت شخصی و به عنوان بهترین شخصیت کمیک بوکی معرفی می‌کنند.

محبوب ترین شخصیت های کمیک

به همراه رتبه بندی شخصیت‌های کمیک بوکی

شما می‌توانید فهرست محبوب ترین شخصیت های کمیک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک

امروز ما قصد داریم تا در فیگار لیستی از برترین شخصیت کمیک بوکی تهیه کنیم. برای تهیه این لیست، ما به رتبه بندی شخصیت‌های کمیک براساس نمرات Ranker رجوع کرده‌ایم. Ranker یکی از معتبرترین پلتفرم‌ها برای رتبه‌ بندی آثار مختلف است. رتبه بندی شخصیت‌های کمیک بوکی نیز یکی از بخش‌هایی است که در وبسایت Ranker مشاهده می‌شود.

اگر شما نیز قصد دارید تا با بهترین کاراکترهای کمیک آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود تا انتهای این نوشتار با فیگار همراه باشید.

Flash

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, برترین شخصیت کمیک بوکی

فلش یکی از کاراکترهای محبوب کمیک است که توانست یک تحول بزرگ را برای کمیک‌ها ایجاد کند. در زمان جنگ جهانی دوم، اکثر کمیک‌ بوک‌ها و شخصیت‌های آن، مربوط به آمریکا و وطن پرستی بودند. شخصیت کاپیتان آمریکا، یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های آن است. اما پس از جنگ جهانی، محبوبیت شخصیت‌های وطن پرست و مربوط به جنگ، بسیار کاسته شد. پس میل مردم به یک تحول در صنعت کمیک بوک، بسیار احساس می‌شد.

در هیمن حوالی، یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک بوکی دی سی به نام فلش، پای خود را عرصه کمیک گذاشت. فلش جزو اولین ابرقهرمانانی بود که با داستان علمی تخیلی و قدرت غیرانسانی‌اش توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. تنها به دلیل وجود فلش است که بسیاری از دیگر شخصیت‌های کمیک بوکی علمی تخیلی خلق شدند.

شخصیت فلش دارای اقتباس‌های موفقی بوده است. درحال حاضر، یک سریال موفق از سریال فلش درحال پخش است و فصل هشتم آن برای سال 2022 درحال آماده سازی است. همچنین یک فیلم سینمایی که در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC) ) جریان دارد نیز درحال ساخت است و از همین حالا، طرفداران بسیار زیادی دارد.

جالب است بدانید که زخم گلوله برای فلش همانند یک آسیب خفیف است، زخم و کبودی‌های عمیق در عرض چند ساعت بهبود پیدا می‌کنند و او حتی می‌تواند این التیام‌بخش بودن را با کس دیگری به اشتراک بگذارد. به این ترتیب فلش نه تنها یک عامل التیام قوی دارد بلکه می‌تواند یک التیام‌دهنده کارآمد نیز باشد.

بیشتر بخوانید:

Wonder Woman

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, محبوب ترین شخصیت های کمیک بوکی دی سی

واندر وومن یا زن شگفت انگیز، بزرگ ترین قهرمان کمیک بوکی فمینیست است. زن شگفت انگیز برای اولین بار توسط دی‌سی ساخته شد و از همان ابتدا تبدیل به نماد فمینیستی شد. زن شگفت انگیز، در رابطه با زنی است که قدرت بسیار زیادی دارد. او می‌تواند پرواز کند و از لحاظ قدرت، تقریباً با سوپرمن برابر است. همچنین او در زمان‌های متفاوتی عضو گروه لیگ عدالت بوده است.

آیا می‌دانستید؟ در دهه ۵۰ بحث و جدل بر سر کتاب‌های کمیک به این نتیجه رسید که “زن شگفت انگیز” لزبین است.

سریال زن شگفت انگیز در دهه 70 میلادی، طرفداران بسیار زیادی داشت و یک سریال کاملاً موفق بود. امروزه نیز شحصیت زن شگفت انگیز با بازی گال گادوت شناخته شده است. گال گادوت نقش زنگ شگفت‌انگیز را در فیلم بتمن علیه سوپرمن ایفا کرد.

البته که این تنها ایفای نقش او نبود؛ پس از آن، شخصیت زن شگفت انگیز با بازی گاه گادوت در دو فیلم اختصاصی از این شخصیت همراه بود. البته که او در فیلم لیگ عدالت نیز حضور داشت. به طور کلی و به واسطه سینما، زن شگفت انگیز نیز یکی از معروف ترین شخصیت های کمیک است که به دغدغه‌های فمینیستی و حمات از زنان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

Hulk

محبوب ترین شخصیت های کمیک, قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک

یکی از محبوب ترین شخصیت های کمیک مارول هالک نام دارد. احتمالاً با هالک آشنا باشید. زیرا که قد چهار متری و رنگ سبز او، باعث می‌شود هالک از دور دست دیده شود. هالک همانند یک دیو عجیب و وحشی است که می‌تواند هرچیزی را به سادگی نابود کند.

هالک شخصیتی بسیار ساده‌ دارد؛ او همه چیز را نابود کرده و سپس تبدیل به انسان می‌شود. اما هنگامی که نویسندگانی همچون پیتر دیوید داستان‌های هالک را بنویسند، ما می‌توانیم شاهد تبدیل شدن هالک به شخصیتی روانشناختی و بسیار جدی‌تر باشیم.

از سری ویژگی‌هایی که در رابطه با این شخصیت می‌توان نام برد: بزرگ، سبز رنگ، عصبانی، گاهی باهوش، گاهی وحشی، گاهی هم چیزی بین این دو حالت. و بسیار، بسیار قدرتمند، در واقع هر چه عصبانی‌تر شود، قدرتمندتر می‌شود.

در اقتباس‌ها، لو فریگنو اولین کسی بود که نقش هالک را ایفا می‌کرد. او این نقش را بدون جلوه‌های ویژه و با رنگ کردن پوست بدنش ایفا کرد! آنگ لی اریک بان دومین بازیگر هالک در سینما بود. ادوارد نورتون نیز سومین کسی بود که این نقش را ایفا می‌کرد. نقش ادوارد نورتون در دنیای سینمایی مارول بود؛ اما همکاری او با مارول خاتمه یافت و مارک رافالو یک بار برای همیشه جایگزین ادوارد نورتون در دنیای سینمایی مارول شد. همچنین لازم به ذکر است که هالک دسال 2021 و در سریال شی‌هالک، مجدداً باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

Captain America

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, محبوب ترین شخصیت های کمیک مارول

کاپیتان آمریکا نیز برترین شخصیت کمیک بوکی مارول محسوب می‌شود. او مردی است که تحت تاثیر سرم ابرقهرمانی، در بهترین حالتی که یک انسان می‌تواند باشد قرار گرفته است. کاپیتان آمریکا بسیار چابک است و می‌تواند هرکسی را از پای درآورد.

به طور کلی، او آمریکا است. لباس کاپیتان آمریکا متشکل از پرچم آمریکا است و بزرگ‌ترین نماد برای این کشور در میان قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک محسوب می‌شود. پس کاملاً عادی است که مردم آمریکا، کاپیتان آمریکا را به عنوان یک نماد واقعی بپذیرند.

در اقتباس، کاپیتان آمریکا بسیار پررنگ واقع شده است. او دارای یک فیلم اقتباسی کم هزینه و ضعیف می‌باشد. اما با این حال، نسخه دیگری از اقتیاس‌های کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول وجود دارد که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که کریس ایوانز نقش کاپیتان آمریکا را در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

Deadpool

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, معروف ترین شخصیت های کمیک

ددپول را می‌توانیم بهترین شخصیت کمیک بوکی کمدی بنامیم. در ابتدا ددپول شخصیتی بسیار کوچک و ساده بود. ددپول از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مرد عنکبوتی دارد؛ لباس قرمز و دایره‌های دور چشم، از جمله این موارد است. ددپول جزو جهش یافتگان است. همچنین لازم به ذکر است که او راه خود را به عنوان یک ضد قهرمان آغاز کرد؛ اما در نهایت تبدیل به یک قهرمان محبوب شد.

در اقتباس‌ها نیز ددپول با بازی رایان رینولدز و برای اولین بار در فیلم‌های مردانهایکس ساخته کمپانی فاکس حضور داشت. البته که طرفداران از نحوه به تصویر درآمدن ددپول در این فیلم‌ها راضی نبوند. سپس ساخت دو قسمت فیلم اختصاصی از شخصیت ددپول با بازی رایان رینولدز، توانست طرفداران را راضی کرده و یک موفقیت را رقم زند.

بیشتر بخوانید:

Thor

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, برترین شخصیت کمیک بوکی

ثور، خدای صاعه، یکی از قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک محسوب می‌شود. ثور یکی از خدایان اسکاندیناوی است. او با نام خدای آذرخش شناخته می‌شود و قدرت بسیار زیادی در نبردها دارد. استنلی کسی است که تصمیم گرفت از ثور به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت کمیک های مارول استفاده کند. امروزه زمان زیادی از تبدیل شدن ثور به یکی از محبوب ترین شخصیت کمیک های مارول می‌گذرد و اکثر افسانه‌های اسکاندیناوی، در کمیک‌های مارول باز آفرینی شده‌اند.

در اقتباس‌ها، ثور در دنیای سینمایی مارول حضور پررنگی دارد. تاکنون سه فیلم اختصاصی از ثور ساخته شده است. البته که او در فیلم‌های دیگری نیز در دنیای سینمایی مارول حضور دارد. همچنین لازم به ذکر است که قسمت چهارم فیلم ثور با عنوان ثور: عشق و رعد، یکی از بهترین فیلم های مارول 2022 خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که کریس همسورث وظیفه ایفای نقش ثور را در دنیای سینمایی مارول برعهده دارد.

بیشتر بخوانید:

Iron Man

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, بزرگ ترین قهرمان کمیک بوکی

یک نابغه میلیاردر خوش‌گذران به نام تونی استارک، توانسته است تا نام خود را در میان بهترین کاراکترهای کمیک جای دهد. تونی استارک کسی است که توانست در سخت‌ترین شرایط و هنگامی یک اسیر جنگی محسوب می‌شد، یک زره جنگی ویژه بسازد. زرهی که پرواز می‌کند، لیزر شلیک می‌کند و به بمب‌های ماهواره‌ای دسترسی دارد. تونی استارک یکی از باهوش‌ترین و محبوب ترین شخصیت کمیک های مارول محسوب می‌شود.

در اقتباس‌ها نیز رابرت داونی جونیور وظیفه ایفای نقش مرد آهنی را در دنیای سینمایی مارول برعهده داشته است. این ایفای نقش بسیار شگفت‌انگیز بوده و مورد تحسین واقع شده است. حضور مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول، به حضور سه فیلم اختصاصی و شش فیلم غیراختصاصی محدود می‌شود!

بیشتر بخوانید:

Wolverine

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, محبوب ترین شخصیت های کمیک مارول

ولورین نیز جزو محبوب ترین شخصیت های کمیک مارول محسوب می‌شود. او در ابتدا یک ابرشرور بسیار خشمگین بود که مبارزه‌های بسیار زیادی با هالک داشت. اما او رفته رفته تبدیل به یک قهرمان شد؛ البته که گذشته او، باعث شد تا ولورین همیشه خلق و خوی تند خود را حفظ کرده و قهرمانی بسیار متفاوت باشد.

ولورین همانند ددپول، یک جهش یافته محسوب می‌شود که توانایی ترمیم بدن خود را دارد. لازم به ذکر است که ولورین لحنی بسیار خشن دارد و برخی از کمیک‌های او نیز فضایی بسیار تاریک به خود گرفته‌اند.

در اقتباس‌های سینمایی، هیو جکمن کسی است که ایفای نقش ولورین را برعهده دارد. ولورین در شش فیلم مردان ایکس ایفای نقش نسبتاً کوتاهی را داشت. البته که او در سه فیلم اختصاصی خودش حضور بسیار پررنگی را تجربه کرده است. همچنین آخرین حضور او در سینما، یک خداحافظی بسیار غم‌انگیز در فیلم لوگان بوده است.

بیشتر بخوانید:

Batman

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, بهترین کاراکترهای کمیک

دومین مرد میلیاردی که جزو بزرگ ترین قهرمان کمیک بوکی قرار می‌گیرد، بروس ویس و یا بتمن نام دارد. بروس وین یکی از محبوب ترین شخصیت کمیک های دی سی و پسر یک مرد بسیار ثروتمند است. او والدین خود را در دوران کودکی از دست داده و تمام زندگی خود را یتیم بوده است. بنابراین، بروس وین پتانسیل بالایی برای شخصیت پردازی احساسی دارد. اکنون که بروس یک بزرگسال است، تصمیم می‌گیرد تا شخصاً لباسی سیاه و همانند خفاش را پوشیده و به پا به خیابان‌های شهر گذارد. او هرشب و در خفا به خیابان‌ها می‌رود تا به تنهای جلوی جرم و جنایت را بگیرد. کاملاً واضح است که این شخصیت پردازی جذاب، دلیل تبدیل شدن بتمن به یکی از محبوب ترین شخصیت کمیک های دی سی است.

بتمن اقتباس‌های بسیار زیادی داشته است. افراد بزرگ و سرشناس بسیار زیادی تاکنون نقش بتمن را ایفا کرده‌اند. مایکل کیتون، کریستین بیل، و بن افکلت تنها چند نمونه از بازیگرانی هستند که تاکنون به ایفای نقش بتمن پرداخته‌اند. البته در نظر داشته باشید بتمن که جزو محبوب ترین شخصیت کمیک های دی سی محسوب می‌شود، دارای یک اقتباس دیگر در سال 2022 خواهد بود. بازیگر جدید که در فیلم بتمن محصول سال 2022 به ایفای نقش خواهد پرداخت، رابرت پتینسون است.

بیشتر بخوانید:

Spider-Man

محبوب ترین شخصیت های کمیک
محبوب ترین شخصیت های کمیک, بهترین شخصیت کمیک بوکی

استن لی که یکی از بهترین نویسنده های کمیک محسوب می‌شود، بزرگ‌ترین شخصیت خود را مرد عنکبوتی نامید. در زمانی که بتمن، سوپرمن و چهار شگفت‌انگیز از محبوبیت زیادی برخوردار بودند، مرد عنکبوتی شخصیتی بسیار غیرمتعارف محسوب می‌شد.

پیتر پارکر پسری دبیرستانی است که مشکلات بسیار زیادی در زندگی او وجود دارند. پدر و مادر او فوت شده‌اند و او در کنار عمو و زن عمویش زندگی می‌کند. وضعیت مالی پیتر ضعیف است و به عنوان یک ابرقهرمان، وضعیت خوبی ندارد. اما یک عنکبوت او را نیش می‌زند و قدرت‌های بسیار زیادی به او می‌دهد. همچنان پیتر هویت خود را مخفی می‌کند اما از تلاش برای کمک به مردم، دریغ نمی‌کند. در راه ابرقهرمان بودن، پیتر سختی‌های بسیار زیادی را تحمل می‌کند. اما تمامی این سختی‌ها هستند که هویت مرد عنکبوتی را به وجود آورده و او را تبدیل به یکی از بهترین و معروف ترین شخصیت های کمیک می‌کنند.

اقتباس‌های بسیار زیادی تاکنون از مرد عنکبوتی ساخته شده است. با صرف نظر از انیمیشن‌ها، سه بازیگر تاکنون نقش پیتر پارکر را ایفا کرده‌اند. توبی مگوایر اولین کسی است که نقش مرد عنکبوتی را در سه‌گانه سم ریمی ایفا می‌کند. سپس و بعد از او، اندرو گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ظاهر می‌شود. درنهایت نیز تام هالند کسی است که ایفای نقش مرد عنکبوتی را در دنیای سینمایی مارول برعهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محبوب ترین شخصیت های کمیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با محبوب ترین شخصیت های کمیک

محبوب ترین شخصیت های کمیک بوکی دی سی کدام شخصیت است؟

با توجه به استناد بر نمرات وبسایت Ranker، بتمن محبوب ترین شخصیت های کمیک بوکی دی سی محسوب می‌شود.

 بهترین کاراکترهای کمیک بر چه اساسی انتخاب شده‌اند؟

ما در فیگار، لیست کاراکترهای محبوب کمیک را براساس نمرات کاربران به کاراکترهای محبوب کمیک در وبسایت Ranker تعبیه کرده‌ایم.


4 thoughts on “محبوب ترین شخصیت های کمیک ؛ به همراه رتبه بندی شخصیت‌های کمیک بوکی

    1. از نظر من اول بتمن به خاطر شخصیتش دوم سوپرمن به خاطر قدرتش(دومین کارکتر قدرتمند دنیای کامیک بعد از جین) میتونید یه پست هم درباره ی قدرتمندترین کارکتر ها بزارید اگه تو سایت نیست

  1. شماها سن سالتون قد نمیده که سوپرمن رو کامل بشناسید اول برید سریال اسمال ویل رو نگاه کنید بیشتر قهرمانهای که الان میشناسید رو از اون سریال قدیمی اسکی رفتن.اون موقع میفهمید سوپرمن کی بوده و فلش و بقیه قهرمان‌ها کی بودن.اگر فیلم باز قدیمی باشین میفهمید هنوز رو دست سوپرمن نیومده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *