هال سیتی ؛ تمجید رسانه انگلیسی از مهاجم ایران بعد از بازی با فنرباغچه

هال سیتی در بازی دوستانه با فنرباغچه 2 بر صفر باخت. تمجید رسانه انگلیسی از مهاجم ایران بعد از بازی. در ادامه مطلب تیم سیتی هال همراه فیگار باشید.

اللهیار صیادمنش پس از عقد قرارداد 4 ساله با سیتی در نخستین مصاحبه تصویری با دوربین باشگاه هال درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت و گفت که نسبت به آینده‌اش در این تیم خوشبین است.

هال سیتی

تمجید رسانه انگلیسی از مهاجم ایران بعد از بازی با فنرباغچه

تیم سیتی هال, بازی دوستانه فنرباغچه سیتی هال
تیم سیتی هال, بازی دوستانه فنرباغچه سیتی هال

تیم فوتبال هال که یک مالک ترکیه‌ای دارد، برای برپایی یک اردوی آماده سازی راهی ترکیه شده است. این تیم روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف فنرباغچه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. این مسابقه برای اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال یک دیدار ویژه بود چرا که صیادمنش تحت قرارداد فنرباغچه بود و اخیراً با امضای قراردادی دائمی و قطعی به مدت ۴ سال، به هال پیوسته است.

صیادمنش در این مسابقه در ترکیب هال به میدان رفت و باوجود اینکه موفق به گلزنی نشد اما عملکردش یک رسانه انگلیسی را تحت تاثیر قرار داد. روز گذشته و پس از کش و قوس فراوان در نهایت قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه هال دائمی شد تا این بازیکن پس از سه انتقال قرضی، سرانجام از فنرباغچه جدا شده و به فوتبالش در رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

تمجید رسانه انگلیسی از مهاجم ایران بعد از بازی با فنرباغچه

تیم سیتی هال, بازی دوستانه فنرباغچه سیتی هال
تیم سیتی هال, بازی دوستانه فنرباغچه سیتی هال

این مهاجم ایرانی پس از عقد قرارداد 4 ساله با هال سیتی در نخستین مصاحبه تصویری با دوربین باشگاه هال درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت و گفت که نسبت به آینده‌اش در این تیم خوشبین است. صیادمنش گفت: بسیار خوشحالم که دوباره اینجا هستم. 6 ماه اخیر برای من فوق‌العاده بود و تجربه خوبی کسب کردم. اینجا واقعا راضی بودم و برای همین است که اکنون دوباره اینجا هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هال سیتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *