دستگیری تیمو باکایوکو ؛ پلیس میلان به اشتباه تیمو باکایوکو را دستگیر کرد + [فیلم]

دستگیری تیمو باکایوکو . پلیس میلان به اشتباه تیمو باکایوکو را دستگیر کرد. در ادامه مطلب تیمو باکایوکو دستگیری همراه فیگار باشید.

تیمو باکایوکو، هافبک فرانسوی میلان روز پرحاشیه ای را گذراند. طبق ویدیویی که منتشر شده و آن را در زیر مشاهده می کنید، پلیس میلان هافبک فرانسوی روسونری را در خیابان دستگیر کرد.

دستگیری تیمو باکایوکو

پلیس میلان به اشتباه تیمو باکایوکو را دستگیر کرد

تیمو باکایوکو, تیمو باکایوکو دستگیری
تیمو باکایوکو, تیمو باکایوکو دستگیری

باکویوکو که فصل گذشته به صورت قرضی از چلسی جدا شده و در ترکیب میلان به میدان رفته بود توسط پلیس این شهر محاصره شد. ویدیویی که توسط تانردی پالمری، خبرنگار اسپورت ایتالیا، منتشر شده نشان می‌دهد که دو نیروی پلیس در حالی که اسلحه خودشان را به سوی او نشانه گرفته بودند، این بازیکن را از ماشین پیاده کرده و به خودروی پلیس تکیه دادند.

بیشتر بخوانید:

دستگیری تیمو باکایوکو

سپس در حالی که یکی از نیروهای پلیس اسلحه خودش را به سمت ماشین این بازیکن و سرنشین دیگری که در آن حضور داشت نشانه گرفته بود، پلیس دیگر شروع به بازرسی بدنی دقیقی از بوکایوکو کرد. با این حال بعد از چند دقیقه همکار او چهره تیمو باکایوکو را شناسایی کرد و به همکارش گفت که به اشتباه هافبک میلان را دستگیر کرده است. پلیس پس از عذرخواهی از باکایوکو، او را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستگیری تیمو باکایوکو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *