10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

مرد عنکبوتی بهترین شخصیت‌های مکمل تمام دوران را دارد، اما در این مقاله 10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند را به شما معرفی می‌کنیم.

پس از موفقیت عظیم فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، تام هالند قرار است در فیلم‌های آینده مرد عنکبوتی دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. پس از یک سه گانه حماسی، شخصیت مرد عنکبوتی دنیای مارول در حال حاضر برای بازی در یک سه گانه دیگر برنامه ریزی شده است که قسمت اول آن در مرحله پیش تولید قرار دارد.

در حالی که بسیاری از شخصیت‌های مکمل مرد عنکبوتی از کمیک‌های مارول، از جمله عمه می، ام‌جی، و ند لیدز، شخصیت‌های کلیدی MCU بوده‌اند، برخی از افراد درون کمیک هنوز در این فرنچایز ظاهر نشده‌اند. از ارتباطات عاطفی گرفته تا بهترین دوستان، دنیای سینمایی مارول هنوز چندین متحد اصلی را در زندگی شخصی پیتر پارکر از دست داده است. در این مقاله از فیگار به معرفی 10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند می‌پردازیم.

 

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

برترین شخصیت های پشتیبان مرد عکبوتی که در سینمای مارول نیستند

شما می‌توانید فهرست 10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های کمیکی در سینما است. در طول فیلم و کمیک‌هایی که از این شخصیت ساخته شد، مرد عنکبوتی همواره کسانی را داشت که از او حمایت می‌کردند و شخصیت مکمل او محسوب می‌شدند و در این مقاله قصد داریم تا 10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

بهترین فیلم های مارول که بخشی از MCU نیستند

رابی رابرتسون

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
شخصیت های حمایت کننده مرد عنکبوتی که در سینمای مارول نیستند

جو رابی رابرتسون سردبیر شهر در دیلی بیوگل است که از نزدیک در کنار جی جونا جیمسون کار می‌کند. در طول سال‌ها، او رابطه‌ای پدرانه با پیتر پارکر برقرار کرده است و اغلب به عنوان قطب‌نمای اخلاقی او در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارد عمل می‌کند. در حالی که رابی نمی‌داند که پیتر مخفیانه مرد عنکبوتی است، به نظر می‌رسد همیشه توصیه‌های درستی به او می‌کند تا با مشکلات ابرقهرمانی خود مقابله نماید.

علی‌رغم تکرارهای مختلف لایو اکشن مرد عنکبوتی، رابی تنها در سه گانه اصلی سم ریمی ظاهر شده است. با این وجود، با توجه به اینکه جی جونا جیمسون و دیلی بیوگل اخیراً اولین حضور خود را در MCU انجام داده‌اند، رابی در نهایت می‌تواند در قسمت چهارم مرد عنکبوتی ظاهر شود و امیدواریم که نقشی بهتر از قبل داشته باشد. رابی رابرتسون جزو شخصیت های پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU حضور ندارند قرار می‌گیرد.

قوی ترین شرورهای مرد عنکبوتی

گلوری گرانت

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

گلوری گرانت یکی از چندین شخصیت مکمل مرد عنکبوتی است که در دیلی بیوگل کار می‌کند. گلوری به عنوان منشی برای جو رابرتسون و جی جونا جیمسون کار کرده است. علاوه بر این، گلوری در رابطه طولانی مدت پیتر پارکر دوست ثابت و وفاداری بود. گلوری نه تنها هنوز در MCU معرفی نشده است، بلکه او در هیچ پروژه لایو اکشن مرد عنکبوتی حضور نداشت.

متأسفانه، هیچ پروژه مرد عنکبوتی نتوانسته است به اندازه کافی عمیقاً در کارکنان دیلی بیوگل برای معرفی گلوری کاوش کند. با این وجود، اگر پیتر در سه گانه بعدی خود در دیلی بیوگل شغلی پیدا کند، گلوری در نهایت می‌تواند اولین بازی لایو اکشن خود را در سینما داشته باشد.

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

آنا ماریا مارکنی

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

آنا ماریا مارکنی در ابتدا در مرد عنکبوتی برتر معرفی شد، جایی که او به عنوان یک علاقه عاشقانه برای اتو اکتاویوس، که بدن پیتر پارکر را به دست گرفته بود، خدمت کرد. با این حال، آنا ماریا پس از بازگشت پیتر، به یکی از مورد اعتمادترین شرکای تجاری او در طول صنعت پارکر تبدیل شد.

آنا ماریا یک شخصیت سرگرم کننده است که هنوز نتوانسته در هیچ پروژه لایو اکشن مرد عنکبوتی قرار بگیرد، اما فرنچایز همچنان می‌تواند آنا ماریا را به شیوه‌ای متفاوت معرفی کند. او حتی می‌تواند اولین دوست جدید پیتر پارکر باشد، بعد از اینکه او مجبور شد بعد از اتفاقات فیلم راهی به خانه نیست زندگی جدیدی را شروع کند. مارکنی جزو برترین شخصیت های پشتیبان مرد عکبوتی که در سینمای مارول نیستند قرار می‌گیرد.

قدرتمندترین نسخه های مرد عنکبوتی در کمیک های مارول

اشلی کافکا

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
برترین شخصیت های پشتیبان مرد عکبوتی که در سینمای مارول نیستند

دکتر اشلی کافکا یک روانشناس است که در موسسه ریونکرافت کار می‌کند. کافکا بر این باور است که حتی بدترین شرورهای مرد عنکبوتی را می‌توان درمان کرد و در برخی موارد درستی آن ثابت شد. با این حال، مانند آسایشگاه آرکام در کمیک‌های دی‌سی، کافکا و ریونکرافت معمولاً نمی‌توانند زندانیان خود را از فرار باز دارند.

اگر این فرنچایز شروع به معرفی افراد شرور تکراری بیشتری کند، دکتر کافکا یک مکمل عالی برای دنیای سینمایی مارول خواهد بود. وقتی آنتاگونیست‌ها دستگیر می‌شوند، کافکا می‌تواند اولین گام برای شروع توانبخشی آنها باشد.

خفن ترین و بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی

فلیشا هاردی

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

فلیشا هاردی ممکن است بیشتر به عنوان گربه سیاه شناخته شود، یکی از بسیاری از شخصیت‌های شرور مرد عنکبوتی با مضمون حیوانات، اما او همچنین یک شخصیت فرعی مکرر در داستان‌های این قهرمان است. وقتی فلیشا نقش یک شرور را بازی نمی‌کند، در مقاطع مختلف تاریخ کمیک‌های مارول، متحد، حامی و حتی علاقه‌مند به مرد عنکبوتی بوده است.

فیلم مرد عنکبوتی 4 زمان فوق العاده‌ای برای معرفی نسخه MCU از فلیشا هاردی خواهد بود. شخصیت او همیشه جنبه تاریک‌تر هوشیاری مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد، که می‌تواند جنبه جالبی برای کشف در داستان پیتر باشد، حالا که او همه کسانی را که او را به زندگی شخصی‌اش مرتبط می‌کرد از دست داده است.

احساسی ترین روابط مرد عنکبوتی

جورج استیسی

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
شخصیت های پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU حضور ندارند

جورج استیسی یک کاپیتان پلیس در پلیس نیویورک بود که همچنین پدر گوئن استیسی، اولین عشق پیتر پارکر می‌باشد. جورج یکی از مهم‌ترین مربیان پیتر در سال‌های پس از مرگ عمو بن بود، اما در حین نبرد بین دکتر اختاپوس و مرد عنکبوتی، هنگام نجات یک کودک از زیر آوار، به طرز غم انگیزی کشته شد.

جورج استیسی هنوز جایگاه خود را در داستان‌های MCU اسپایدرمن پیدا نکرده است. با این حال، سه گانه مرد عنکبوتی همیشه به ریشه‌های اصلی مرد عنکبوتی در شهر نیویورک پایبند نبود. به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که استیسی واقعاً یک کاپیتان پلیس در شهر باشد که هنوز معرفی نشده است و احتمالاً به زودی اولین بازی خود را در یک فیلم آینده مارول انجام دهد.

10 نفر اول که هویت مخفی مرد عنکبوتی را کشف کردند

نورمن آزبورن

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

نورمن آزبورن پدر بهترین دوست پیتر پارکر است که اتفاقا گرین گابلین، بدترین دشمن مرد عنکبوتی نیز هست. نورمن به طور مداوم زندگی مرد عنکبوتی را در طول رقابت طولانی و داستانی آنها در کمیک‌های مارول خراب کرده است. با این حال، او در ابتدا به عنوان یک شخصیت مکمل معمولی معرفی شد تا اینکه در نهایت به عنوان یک ابرشرور تبدیل گردید.

اگرچه نورمن آزبورن ویلم دفو از سه گانه مرد عنکبوتی سم ریمی در فیلم راهی به خانه نیست ظاهر شد، MCU هنوز نسخه اصلی خود را از این شخصیت را معرفی نکرده است. به نظر می‌رسید که آزبورن با بازی ویلم دفو نشان می‌دهد که نه او و نه شرکتش در MCU وجود ندارند، اما این می‌تواند صرفاً یک هدایت نادرست برای پنهان کردن برنامه‌های آینده فرنچایز در مورد این شخصیت باشد.

10 شروری که مرد عنکبوتی نجاتشان داد

هری آزبورن

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

در کمیک‌های مارول، هری آزبورن بهترین دوست پیتر پارکر از زمانی که برای اولین بار در دانشگاه امپایر استیت با هم آشنا شدند، بوده است. علی‌رغم حملات مکرر شرورانه‌اش به عنوان گرین گابلین، هری همچنین به عنوان دوست خوب و دلسوز پیتر پارکر در زمانی که او در ذهنش خوب است شناخته شد.

هری آزبورن علی‌رغم حضور در هر دو سری لایو اکشن قبلی مرد عنکبوتی، در هیچ کجای MCU یافت نمی‌شود. با این حال، با توجه به اینکه پیتر پارکر در حالی که برای رفتن به کالج آماده است، به یک دوست جدید نیاز دارد، اولین حضور هری آزبورن در MCU ممکن است زودتر از حد انتظار انجام شود. هری آزبورن جزو شخصیت های حمایت کننده مرد عنکبوتی که در سینمای مارول نیستند قرار می‌گیرد.

بهترین لباس های مرد عنکبوتی

گوئن استیسی

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

گوئن استیسی یکی از بهترین عشق‌های مرد عنکبوتی از کمیک‌های مارول است و اغلب به عنوان اولین عشق واقعی پیتر پارکر در نظر گرفته می‌شود. پیتر و گوئن در سراسر کالج با هم قرار گذاشتند تا اینکه به طرز غم انگیزی توسط گرین گابلین که گوئن را در بالای پل بروکلین به قتل رساند، از هم جدا شدند.

از آنجایی که ام‌جی و پیتر پس از اتفاقات فیلم راهی به خانه نیست دیگر کنار هم نیستند، ممکن است MCU در حال آماده شدن برای معرفی گوئن استیسی به عنوان عشق بعدی مرد عنکبوتی باشد. این شخصیت بسیار محبوب حتی می‌تواند با زنده ماندن و تبدیل شدن به اسپایدر گوئن، همتای ابرقهرمان دنیای جایگزین او که قبلاً در فیلم‌های Spider-Verse دیده شده بود، خط داستانی کمیک خود را به چالش بکشد.

پرفروش ترین و کم فروش ترین فیلم‌های مرد عنکبوتی

عمو بن

10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند
10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند

بن پارکر، عموی پیتر پارکر و نزدیک‌ترین چیزی است که او تا به حال به عنوان یک پدر داشت. در داستان شناخته شده اصلی مرد عنکبوتی، عمو بن به طرز غم انگیزی توسط دزدی کشته شد که پیتر می‌توانست اوایل همان روز جلوی او را بگیرد. درد مرگ بن باعث شد پیتر تبدیل به یک ابرقهرمان شود و بقیه عمر خود را صرف جبران بزرگ‌ترین اشتباه خود کند.

عمو بن علی‌رغم اهمیتی که در پیدایش مرد عنکبوتی داشت، هرگز در MCU ظاهر نشد. فرنچایز به مرگ بن اشاره کرد، اما هرگز به طور مشخص از داستان او چیزی گفته نشد. با این وجود، با مرگ می در فیلم راهی به خانه نیست، پیتر ممکن است تمایل داشته باشد که بزرگ‌ترین فقدان خود را در فیلم آینده‌اش، شاید در قالب فلش بک، به اشتراک بگزارد.

برترین دیالوگ های مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 شخصیت پشتیبان مرد عنکبوتی که در MCU نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *