نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 ؛ ماجراهای خانواده بلچر

با انتشار فیلم The Bob’s Burgers، منتقدان نظر خود را درباره این انیمیشن داده‌اند. با ما بمانید تا به نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 بپردازیم.

انیمیشن جدید The Bob’s Burgers Movie که در سال 2022 منتشر شده، توسط لورن بوچارد (Loren Bouchard) و برنارد بریمان (Bernard Derriman) کارگردانی شده است. از بازیگران اصلی انیمیشن محبوب The Bob’s Burgers Movie می‌توان از جان بنجامین، کریستن شال، دن مینتز، جان رابرتز، یوجین میرمن و دیوید وین نام برد.

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022

ماجراهای خانواده بلچر

شما می‌توانید فهرست نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022

ما در این نوشتار قصد داریم به بررسی انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 بپردازیم. شما همچنین می‌توانید نظر منتقدان مشهور درباره این انیمیشن را مشاهده کنید. پس در این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد انیمیشن برگری باب 2022 بپردازیم.

خلاصه داستان

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022

داستان انیمیشن The Bob’s Burgers Movie از زمانی شروع می‌شود که یک لوله آب درست در مقابل برگری باب منفجر می‌شود و ورودی رستوران را به طور کامل مسدود می‌کند و برنامه‌های خانواده بلچر را برای یک تابستان موفق خراب می‌کند. در حالی که باب و لیندا برای حفظ مشاغل خود تلاش می‌کنند، بچه‌های آنها در تلاش هستند یک راز را حل کنند که بتواند رستوران خانواده خود را نجات دهد.

با افزایش خطرات در هر لحظه، این خانواده به یکدیگر کمک می‌کنند تا امید مبارزه را داشته باشند تا بتوانند دوباره رستوران خود را باز کنند و به پشت پیشخوان بگردند.

بررسی داستان

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022

انیمیشن تلویزیونی Bob’s Burgers یک فیلم اسپین آف دریافت می‌کند که در آن باب و خانواده‌اش برای نجات رستوران برگر خود از تهدیدهای وام بانکی و یک سوراخ غول پیکر که مستقیماً در مقابل درب محل رستوران ایجاد می‌شود، تلاش می‌کنند. هنگامی که فاش شد این سوراخ حاوی بقایای یک کارمند به قتل رسیده است، این تجارت دچار ضربه بزرگ دیگری می‌شود.

اما این خلاصه داستان می‌تواند سطح عجیب بیضوی و طنز خشک این فیلم فوق العاده لذت بخش را خراش دهد. طرفداران سریال اصلی آن قطعا از این فیلم لذت خواهند برد. بچه‌های بزرگتر نیز قطعا طنز عجیب و غریب آن برایشان سرگرم کننده است. و حتی سینماگرانی که هرگز یک قسمت از سریال‌های تلویزیونی آن را ندیده‌اند احتمالاً چیزهای سرگرم کننده زیادی در این فیلم پیدا می‌کنند.

نظر منتقدان

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
  • امتیاز IMDB انیمشین برگری باب: 7/10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 88/100
  • امتیاز متاکریتیک75/100

شما در ادامه نوشتار بررسی انیمیشن برگری باب 2022 می‌توانید نظر منتقدان مشهور را مشاهده کنید:

پیتر کاواوی از Celluloid Dreams می‌گوید:

“این یک فیلم سرگرم کننده و خنده دار در تداوم سریال‌های تلویزیونی است. در نسخه Blu-ray این فیلم چند چیز اضافی وجود دارد.”

اریک چایلدرس از Movie Madness Podcast می‌گوید:

“به عنوان یک بیننده جدید انیمیشن همبرگری باب، این فیلم مانند پنج قسمت حوصله سر بر که در کنار هم دوخته شده بودند‌، بود. این تئوری من پس از تماشای قسمت اول سریال آن ثابت شد.”

راب هانتر از Film School Rejects می‌گوید:

“هنوز مشخص نیست که آیا فیلم Bob Burgers می‌تواند بر روی بینندگانی که هنوز در زیر طلسم این انیمیشن قرار نگرفته‌اند پیروز شود، اما اگر عاشق حتی یکی از قسمت‌هایآن باشید ، به احتمال زیاد عاشق این فیلم خواهید شد.”

ادوارد پورتر از The Times UK می‌گوید:

“در این فیلم جدید انیمیشنی، سبک بصری ساده و طنز جالب آن زود فرسوده می‌شود، تا حدودی به این دلیل که داستان آن که درباره باب و خانواده‌اش است که سعی در نجات رستوران همبرگری خود را دارند مقداری تخیلی است.”

تحلیل انیمیشن

نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022
بررسی انیمیشن برگری باب 2022

در ادامه نقد انیمیشن برگری باب 2022 ، انیمیشن کمدی The Bob’s Burgers Movie یکی از اثرات موفق در سال 2022 بوده است. از طرح داستان گرفته تا طنز سریال، اکثر جنبه‌های این انیمیشن به خوبی انجام داده شده بودند. طوری که این انیمیشن توانست امتیاز نسبتا بالایی در سایت‌های معروف بدست بیاورد.

یکی از ویژگی‌هایی که این انیمیشن را بسیار موفق کرد، صداپیشگی آن بود. بازیگران این انیمیشن توانستند احساسات شخصیت‌ها را به خوبی جلوه دهند و طرح و کاراکترها را بسیار جالب‌تر کنند. همچنین سبک انیمیشن تهاجمی 2D فیلم The Bob’s Burgers Movie آن را بسیار زیبا و رادیکال می‌کند.

موسیقی‌هایی که در این انیمیشن استفاده شده است نیز به طنز و حتی صحنه‌های نسبتا جدی سریال کمک زیادی کرده است. این ترکیبات از انتخابات درست در ساخت این فیلم است که باعث می‌شود انیمیشن Bob’s Burgers نه برای بسیاری سرگرم کننده باشد، بلکه یکی از جالب‌ترین، باهوش‌ترین و بی نظیر‌ترین فیلم‌های تابستانی سال 2022 باشد.

انیمیشن کمدی The Bob’s Burgers Movie داستانی است که نشان دهنده نیروی قدرتمند یگانگی خانواده می‌باشد و اهمیت مشاغل کوچک را به بینندگان خود نشان می‌دهد. اما بزرگ‌ترین ویژگی این فیلم این است که شما را برای یک همبرگر گرسنه می‌کند.

اگر علاقه زیادی به انیمیشن The Bob’s Burgers دارید این اسپین آف جذاب قطعا برای شماست. اما طرح آن باعث شده است که افرادی که آشنایی زیادی با این سریال ندارند، بتوانند برای اولین بار وارد دنیای خانواده بلچر شوند و از ماجراهای سرشار از رویداد آنها نهایت لذت زا ببرند. از این که تا انتهای مطلب بررسی انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 با ما همراه بودید ممنونیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد انیمیشن The Bob’s Burgers Movie 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *