درآوردن اشک محمد معتمدی توسط پسر بچه در برنامه آوای جادویی [+ویدیو]

اشک محمد معتمدی درآمد. به تازگی ویدیویی وایرال شده که در آن این خواننده اشک میریزد. جهت تماشای درآوردن اشک محمد معتمدی توسط پسر بچه همراه باشید.

سرازیر شدن اشک های آقای خواننده در برنامه آوای جادویی غوغایی شد. طبق ویدیویی که از برنامه آوایی جادویی منتشر شده نشان می‌دهد محمد معتمدی به خاطر اجرای شرکت کننده گریه میکند. اجرای پسر بچه محمد معتمدی را تحت تاثیر قرار داد.

شما را به دیدن ویدویی از درآوردن اشک محمد معتمدی توسط پسر بچه دعوت میکنیم.

اجرای زنده همایون شجریان در حضور پدرش در برنامه زنده ؛ تحریر زدن همایون شجریان [+ویدیو]

درآوردن اشک محمد معتمدی توسط پسر بچه در برنامه آوای جادویی

گریه محمد معتمدی به خاطر اجرای پسر بچه 11 ساله

ویدیویی به تازگی از اجرای پسربچه سازده ساله در برنامه آوای جادویی منتشر شده که در آن این نوجوان ترانه هوای گریه شجریان را بازخوانی می‌کند و به همین دلیل محمد معتمدی تحت تاثیر قرار گرفته و اشک‌هایش سرازیر می‌شود.

آوای جادویی یک برنامه استعدادیابی در حوزه موسیقی بوده که بسیار شبیه به برنامه وویس با تهیه کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی ساخته شده که از سال ۱۴۰۱ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت نمایش داده شد.

حال وخیم فردوس کاویانی ؛ جزئیات بیماری فردوس کاویانی

در این برنامه استعدادهای خوانندگی مرد در سراسر کشور ایران، از طریق فراخوان ابتدا به راستی آزمایی راه می‌یابند و پس از گرفتن رای مثبت داوران خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه‌ای می‌شوند. دواران این برنامه رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی داوران هستند.

اجرای کودک 11 ساله و درآوردن اشک داور آوای جادویی

در زیر ادامه ویدیویی از اجرای پسربچه 11 ساله و اشک ریختن داور را میبینید:

سید محمد معتمدی قمصری در  ۲ مهر ۱۳۵۷ متولد شد. او خواننده ایرانی در حوزه سنتی است. محمد معتمدی خواننده ایرانی در شهر قمصر کاشان در خانواده‌ای اصیل ایرانی و در سطح متوسط به دنیا آمد. او فرزند سوم خانواده بوده و تنها عضو خانواده است که به عرصه هنر و موسیقی وارد شده است.

تنیس بازی کردن جنجالی بهاره رهنما ؛ ورزشکار شدن بهاره رهنما [+ویدیو]

محمد معتمدی آواز و همچنین ساز نِی را به صورت خودآموز از سنین نوجوانی آغاز کرده است و او از سال ۱۳۷۶ شروع به یادگیری شیوه آواز طاهرزاده زیر نظر حمیدرضا نوربخش می‌کند. او این روزها داور مسابقه آوای جادویی است.

بیشتر بخوانید:

عفو مادر بابک خرمدین ؛ او در چه حالی است؟

پشت پرده شایعه نامزدی نرگس محمدی و سام درخشانی [+عکس]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *