نقد فیلم After We Collided (بعد از برخورد ما) ؛ یک فرار عاشقانه دراماتیک

چیزی در مورد این فیلم وجود دارد که بسیاری دیگر فاقد آن هستند. آن آینده نگری ظریف است، هر چند فقط در یک صحنه. با نقد فیلم After We Collided با فیگار باشید.

درست در ابتدا صحنه ای وجود دارد که به نظر می‌رسد غیر ضروری است، حتی کمی اضافی. اما در واقع ادامه احتمالی را پیش بینی می‌کند. فیلم بعد از برخورد ما چیزی برای ارائه ندارد که شگفت آور یا هنرمندانه طراحی شده باشد.

این فیلم یکی از آن فیلم هایی است که در آن افراد زیبا همیشه فریب می‌دهند و مدل موهای آنها پس از وحشیانه ترین رابطه جنسی، در سرمست‌ترین حالت فقط در رختخواب عالی است. اما با وجود آن، یا شاید به خاطر آن، فیلم After We Collided یک فیلم بی عیب و نقص در چارچوب دقیق انتظارات مخاطبانش است. با نوشتار نقد فیلم After We Collided همراه فیگار بمانید.

نقد فیلم After We Collided (بعد از برخورد ما)

یک فرار عاشقانه دراماتیک

نقد فیلم After We Collided, نقد فیلم بعد از برخورد ما
نقد فیلم After We Collided, نقد فیلم بعد از برخورد ما

اگر به عنوان بیننده این احساس را نداشته باشید که چیزی را از دست داده اید، باید چیزی اشتباه باشد. به عنوان مثال، بخش اول. بنابراین اگر بدون آمادگی درگیر عاشقانه های ماجراجویانه شوید، درست در وسط همه مسائلی هستید که این فیلم در اختیار شما می‌گذارد.

تسا، قهرمان اصلی جذاب جوان، وارد یک ساختمان اداری می‌شود. در اینجا او اولین روز کارآموزی خود را به پایان می‌رساند و یک فرد غریبه را به عنوان یک احمق سرزنش می‌کند. به زودی مشخص می‌شود که این همکار جدید و نزدیک او خواهد بود. ترور، به همان اندازه زشت، به همان اندازه زیبا. این اتفاق فقط می‌تواند به عنوان یک شعله جدید باشد.

دیدن فیلم After We Collided بعد از برخورد ما مثل تماشای یک داستان تخیلی آماتور ساخته ذهن طرفداران است. همین‌طور هم هست، چون در واقع بر‌اساس یک داستان تخیلی نوجوانانه نوشته آنا تاد ساخته شده است.

تسا و هاردین بعد از شروع جنجالی رابطه‌شان، سعی دارند جدی‌تر به مسیرشان ادامه دهند. اما پس از افشا شدن گذشته‌ی پر از راز هاردین، تسا خود را کنار می‌کشد. هاردین می‌داند که بزرگترین اشتباه زندگی‌اش را انجام داده‌است اما آیا می‌تواند برای عشق‌اش خود را تغییر دهد؟

داستان فیلم بعد از برخورد ما 2020، در حقیقت ماجراهای بعد از قسمت اول این فیلم یعنی فیلم After 2019 را روایت می‌کند که در آن تسا و هاردین اسکات درگیر ماجراهایی شدند که… در ادامه با نوشتار بررسی فیلم بعد از برخورد ما همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم After We Collided

بررسی فیلم After We Collided, بررسی فیلم بعد از برخورد ما
بررسی فیلم After We Collided, بررسی فیلم بعد از برخورد ما, تحلیل فیلم After We Collided

در حالی که نقدها ویرانگر بوده اند، فیلم بعد از برخورد ما یک موفقیت قابل توجه در گیشه بوده است. تقریباً پنج برابر بودجه درآمد به دست آمد، افراد بسیار زیادی به سینما رفتند تا داستان عشق بین دختر خوب و پسر بد را دنبال کنند.

همانطور که گفته شد پس از برخورد ما داستان عاشقانه ای که در After ایجاد شده است را ادامه می‌دهد، اما درام را حتی بیشتر از فیلم قبلی ملودراماتیک خود تقویت می‌کند. بعد از برخورد ما پر از کلیشه‌ها و مسائل نوجوانان خسته کننده است، اما قضایای عاشقانه‌ای که در ایین فیلم دراماتیک می‌شود سرگرم کننده است.

فیلم یک ماه پس از پایان فیلم After شروع می‌شود، که در آن رابطه آشفته هاردین اسکات (Hero Fiennes Tiffin) و تسا یانگ (ژوزفین لنگفورد) زمانی پایان یافت که مشخص شد هاردین با تسا برای شرط بندی می‌خوابد. در پس از برخورد ما، تسا در تلاش است تا کار خود را ادامه دهد و کارآموزی خود را در انتشارات ونس آغاز کند، جایی که با Trevor Matthews (Dylan Sprouse) آشنا می‌شود.

با این حال، تسا و هاردین نمی‌توانند از یکدیگر فاصله بگیرند و دوباره به مدار عاشقانه یکدیگر کشانده می‌شوند. در ابتدا روابط تجدید شده آنها با برخی موانع روبرو می‌شود، اما مشخص می‌شود که تسا پس از خیانت هاردین در تلاش است تا به او اعتماد کند.

در بعد از برخورد ما، تاد وظیفه نویسندگی را پس از عدم مشارکت در فیلمنامه پس از آن بر عهده می‌گیرد و فیلمنامه را در کنار ماریو سلایا تازه وارد، می‌نویسد. اگرچه این فیلم ممکن است اقتباس وفادارتر از کتاب او با همین نام باشد، اما منجر به خطوط خاصی از ساختار روایی می‌شود که بسیار عجیب و مضحک به نظر می‌رسد.

داستان کلی پر از کلیشه است، از جمله افزودن ترور برای ایجاد مثلث عشقی. در بهترین حالت نیمه تمام است، After We Collided ، خوش ساخت ترین داستان یا فیلمنامه نیست، اما حداقل یک چیز برای آن وجود دارد: عشق هاردین و تسا. در ادامه با نوشتار بررسی فیلم After We Collided با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم After We Collided, نقد فیلم بعد از برخورد ما, بررسی فیلم After We Collided, بررسی فیلم بعد از برخورد ما
نقد فیلم After We Collided, نقد فیلم بعد از برخورد ما, تحلیل فیلم After We Collided

به طور دقیق تر، پس از برخورد ما ، Fiennes Tiffin و Langford به خوبی عمل کرده‌اند و توانسته‌اند ریتم ساختار روایی فیلم را تقویت کرده و یک داستان عاشقانه سرگرم کننده، اگر نه لزوما عمیق، ایجاد کرده اند.

After We Collided دارای رتبه R است و کارگردان Roger Kumble از این رتبه بندی برای نمایش صحنه های جنسی خاص استفاده می‌کند. لانگفورد و فاینس تیفین به باعث می‌شوند این صحنه ها در After We Collided به همان اندازه سکسی باشند و جنبه فیزیکی رابطه هاردین و تسا را ​​در این فیلم پر رنگ‌تر کنند.

فیلم پس از برخورد ما به هیچ وجه یک فیلم خوب نیست، اما همه عناصر را برای جلب تماشاگران خود دارد: بازیگران جذاب، یک عاشقانه ترسناک، موسیقی متن خوب و پیچ و خم های فراوان  و به آنچه وعده می دهد عمل می کند.

این فیلم یک درام بلندپرواز نیست، بلکه یک سرگرمی صرف فرار است. و از این نظر، به طور کامل موفق می‌شود، بینندگان را سوار بر یک ترن هوایی ملودراماتیک کند و به آنها اجازه می‌دهد مشکلات خود را به مدت یک ساعت و 45 دقیقه فراموش کنند.

حتی همه کلیشه ها و تروپ ها، هرچقدر هم که خسته‌کننده باشند، باز هم دلیلی برای دیدن داستان‌های عاشقانه که از یک فرمول اساسی مشابه پیروی کنن، وجود دارد. بنابراین در حالی که فیلم After We Collided ممکن است فیلم خوبی نباشد، این بدان معنا نیست که ارزش دیدن را نداشته باشد.

بعد از برخورد ما برخی از موضوعات ظریف تر که در After وجود داشت، مانند داستان بلوغ تسا (و کشف جنسیت او) را کنار می‌گذارد، اما بیشتر به فرار عاشقانه دراماتیک خود متمایل است. به این ترتیب، پس از برخورد ما به هیچ وجه برای کسانی که به داستان های عاشقانه علاقه ندارند یا کسانی که فیلم اول را تماشا کردند و آن را بسیار سطحی احساس کردند، مناسب نیست.

مشخصات فیلم ؛ تحلیل فیلم After We Collided

  • کارگردان راجر کامبل
  • تهیه‌کننده آنا تاد، آدام شنکمن، مارک کانتون، کورتنی سولومون و آدام شنکمن
  • فیلمنامه‌نویس آنا تاد و ماریو کلایا بر پایه بعد از برخورد ما اثر آنا تاد
  • موسیقی Justin Burnett
  • فیلم‌بردار Larry Reibman
  • تدوین‌گر Anita Brandt-Burgoyne
  • توزیع‌کننده اعلام نشده -released =۲۰۱۹ ۲۰۲۰
  • کشور ایالات متحده آمریکا
  • زبان انگلیسی
  • فروش گیشه ۴۸ ‌میلیون دلار

بازیگران ؛ نقد فیلم After We Collided

  • جوزفین لانگفورد در نقش تسا یانگ
  • هیرو فاینس-تیفین در نقش هاردین اسکات
  • جان جکسون هانتر در نقش کودکی هاردین
  • لوئیس لومبارد در نقش تریش دنیلز
  • دیلن اسپراوس در نقش ترور متیوز
  • کندیس آکولا در نقش کیمبرلی
  • چارلی وبر در نقش کریسشن ونس
  • سلما بلر در نقش کارول یانگ
  • شین پاول مک‌گی در نقش لاندن گیبسون
  • رب استز در نقش کن اسکات
  • اینانا سرکیس در نقش مالی ساموئلز
  • ساموئل لارسن در نقش زد ایوانز
  • پیا میا در نقش تریستان
  • کریمه وستبروک در نقش کرن اسکات
  • خدیجه رد تاندر در نقش استف جونز
  • دیلن آرنولد در نقش نوآ پورتر

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم After We Collided سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *