رسمی: بایرن مونیخ به هری کین پیشنهاد داده است! [+جزئیات]

هری کین بایرن مونیخ ؛ ستاره تاتنهام در یک قدمی بایرن مونیخ است. بایرنی‌ها برای به خدمت گرفتن ستاره خط حمله تاتنهام دست به کار شدند.

طبق اعلام روزنامه اسکای اسپورت آلمان هری کین از حضور در بایرن مونیخ استقبال کرده است. بایرن مونیخ به دنبال تقویت ترکیبش در فاز هجومی است که هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام گزینه اصلی آنهاست. در ادامه مطلب با خبر بایرن مونیخ هری کین همراه ما بمانید.

هری کین بایرن مونیخ

  • پیوستن هری کین به بایرن مونیخ

به گزارش منابع خبری:

بایرن مونیخ برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب یک مهاجم سرشناس و بزرگ است. گزینه نخست توماس توخل برای تقویت خط حمله تیمش هری کین مهاجم باتجربه و سرشناس تاتنهام است.

رئال مادرید در یک هفته گذشته به پروژه جذب کیلیان امباپه مشغول شده به همین خاطر هری کین از لیست خریدهای تابستانی رئال خارج شد. در همین رابطه باشگاه بایرن مونیخ برای جذب هری کین اقدام کرده و توافقات لازم بین طرفین برای انتقال کین انجام شده است.

هری کین بایرن مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ هری کین

باشگاه بایرن مونیخ در حالی به خواسته توماس توخل رسماً برای جذب هری کین 29 ساله دست به کار شده که منچستریونایتد هم نسبت به خرید این مهاجم انگلیسی علاقه‌مند است. از قرارداد فعلی بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام تنها یک سال دیگر باقی مانده است و مدیران این باشگاه قصد ندارند مهاجم گلزن خود را به تیمی دیگر در لیگ برتر انگلیس واگذار کنند.

کین که از سال 2010 در عضویت باشگاه تاتنهام است و در این بین به طور قرضی هم برای تیم‌های لیتون اورینت، میلوال، نوریچ‌سیتی و لسترسیتی بازی کرده، تاکنون در 435 بازی برای اسپرز به میدان رفته و 280 گل نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *