10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب Squid Game

هر یک از شخصیت های Squid Game یا شجاع بودند یا ترسو. در نوشتار 10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب Squid Game به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شخصیت‌هایی مانند گانگستر جانگ دئوک سو (بازیکن 101) ممکن است شجاع تلقی شوند زیرا او بازی را ترجیح داده و مانند یک زورگو عمل کرده است، اما این همه یک توهم بود زیرا او همچنان در حالی که چهره شجاعانه ای داشت، پشت دیگران پنهان می‌شد.

در حالی که اکثر شخصیت های دیگر Squid Game کارهای وحشتناکی انجام می‌دادند، برخی از آن‌ها شجاع تر از دیگران بودند. در ادامه با نوشتار 10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب Squid Game همراه فیگار بمانید.

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

در سریال Squid Game چه گذشت ؟

این که هر کسی را از مجموعه پرطرفدار سریال Squid Game نتفلیکس شجاع بنامیم، یک پارادوکس است. از نظر فنی، همه بازیکنان شجاعانه در انتخاب اراده خود (به ظاهر) برای بازی در بازی‌ها شجاع هستند. با این حال، با بسیاری از اقدامات ناجوانمردانه، برچسب زدن بسیاری از آن‌ها به عنوان شجاع دشوار خواهد بود. در ادامه با نوشتار 10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب Squid Game همراه فیگار بمانید.

چو سانگ وو (218)

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان در سریال بازی ماهی مرکب
10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

آخرین چیزی که سانگ وو باید نامیده شود شجاع است. سانگ وو پس از کلاهبرداری از مشتریان خود در دنیای واقعی، به بازی پرداخت تا هم از مشکلاتش فرار کند و هم راهی برای حل آنها بیابد.

از جهاتی می‌توان سانگ وو را شجاع دانست که به اندازه کافی جسورانه عمل کرده و برخی از کارهای شنیعی را انجام داده است، مانند خیانت به عبدل برای حفظ جان خود و شکافتن گلوی سای بایوک هنگامی که او در آستانه مرگ بود. اما در واقع، وقتی صحبت از شجاعت می‌شود، سانگ وو فقط جرات انجام کارهای بد و نفرت انگیز را دارد.

عبدالعلی (199)

شخصیت های Squid Game, شخصیت در بازی Squid Game
شخصیت های Squid Game

در حالی که عبدالعلی یکی از بازیکنان محبوب و دوست داشتنی‌ترین شخصیت در بازی Squid Game بود ، او دقیقاً شجاع ترین فرد نبود. او با پذیرفتن پیوستن به بازی‌ها به خاطر خانواده‌اش شجاعت نشان داد، هرچند خطرات واقعی مرگ و زندگی را می‌دانست.

بیشتر بخوایند:

اما عبدالعلی به راحتی تحت تأثیر دیگران، به ویژه سانگ وو قرار گرفت که از آسیب پذیری عبدل استفاده کردند. عبدال باهوش، دلسوز و آگاه بود. او از نظر اعتماد به دیگران شجاع بود، اما متأسفانه، این به او کمک نکرد تا بتواند به پایان برسد.

اوه ایل نام (001)

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان در سریال بازی ماهی مرکب
10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

در حالی که ایل نام سریع از شخصیت محبوب به حقیر تبدیل شد، نمی‌توان منکر شجاعت او شد. او با شجاعت با تشخیص سرطان مغز خود روبرو شد و حتی خودش را در میانه بازی‌ها قرار داد، حتی اگر مردم بفهمند که او هرگز در خطر نیست.

بیشتر بخوانید: حقایق پنهان سریال Squid Game ؛ 001 یا محوریت بازی ماهی مرکب ؟!

او روزها به طور رو در رو با افرادی که وسوسه می‌کرد به بازی ها بپیوندند، نشست و تمام مدت می‌دانست که آن‌ها در کارهایی که او ایجاد کرده است، گروگان واقعی هستند. در حالی که انجام آن کار وحشتناکی بود، اما شجاعت زیادی نیز می‌طلبید. ایل نام از مرگ نمی‌ترسید، که این مسائل او را از بسیاری دیگر شجاع تر کرد.

هان می نیو (212)

شخصیت های Squid Game, شخصیت در بازی Squid Game
شخصیت در بازی Squid Game

می نایو در مواردی شجاعت فوق العاده ای از خود نشان داد، ابتدا زمانی که تمام تلاش خود را برای حواس پرتی نگهبانان انجام داد در حالی که سای بایوک با خزیدن از دریچه‌های سقفی به بررسی آنچه در آشپزخانه می‌انجامید پرداخت. این یکی از فداکارانه ترین کارهایی بود که یک شخصیت در بازی Squid Game انجام داد. او همچنین با پیوستن به بازی‌ها در وهله اول شجاع بود، علیرغم اینکه در موقعیت آسیب پذیری قرار داشت.

اما شجاعانه ترین لحظه Mi-nyeo، هرچند قابل تحسین نبود، زمانی بود که او انتقام خود را از Deok-su گرفت و دستانش را دور کمر او قلاب کرد و سپس از پل شیشه ای خودش را  انداخت و باعث شد که هر دو سقوط کنند.

مادر سنگ وو

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان در سریال بازی ماهی مرکب
10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

جالب اینجاست که یکی از شجاع ترین افراد در این سریال اصلا بازیکن نبود بلکه در واقع مادر چو سانگ وو بود. او به تنهایی یک بازار را اداره می‌کرد و پسرش را در بالاترین توجه قرار می‌داد، حتی اگر او همه چیز را به خطر می‌انداخت.

هنگامی که گی هون با یک پسر جوان که به خانه نیاز داشت از وی دیدن کرد، او علی رغم اینکه خودش زیاد نداشت، از پذیرش او و مراقبت از او دریغ نکرد. او نه تنها شجاعت بلکه میزان مهربانی را که دیگران از آن برخوردار نبودند نشان داد.

گارد (قسمت 3)

شخصیت های Squid Game, شخصیت در بازی Squid Game
نگهبان بازی در سریال Squid Game, نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game

نگهبان بازی در سریال Squid Game در حالی که فقط برای چند ثانیه بدون نقاب بود، یک نگهبان در برداشتن ماسک شجاعت فوق العاده ای از خود نشان داد، هرچند می‌دانست که مطمئناً به هر طریقی منجر به مرگ او می‌شود.

بیشتر بخوایند:

در ظاهر گمشده، غمگین و نا امیدکننده چیزی در چهره گارد ناشناس وجود داشت که باعث شد طرفداران با همه کسانی که برای بازی ها کار می‌کنند همدردی کنند. همانطور که از نگهبان سوال شد، آن‌ها با او چه کرده بودند؟

جی یونگ (240)

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان در سریال بازی ماهی مرکب
10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

جی یونگ اوایل تصمیم گرفت که جان خود را فدای سایه بایوک کند. اما به جای این که به سرعت این کار را تمام کند، او از وقت خود برای پیوند با Sae-byeok استفاده کرد، در حالی که اطلاعات بیشتری درباره Sae-byeok کسب کرد، داستان شخصی خود را گفت. او با چنین امیدی در مورد آینده صحبت کرد، بنابراین به Sae-byeok امید داد که اوضاع می‌تواند بهتر باشد.

سپس، در آخرین لحظه ایثار، او عمداً بازی را باخت تا سای بایوک بتواند برنده شود و مادر و برادر کوچکش را نجات دهد. این یکی از شجاعانه ترین و غم انگیزترین لحظات نمایش بود.

هوانگ جون هو

نگهبان بازی در سریال Squid Game, نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game
نگهبان بازی در سریال Squid Game, نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game

دزدکی رفتن به جزیره ای دور افتاده که در آن یک بازی مرگبار در حال انجام است، شجاعت زیادی می‌خواهد تا بدانید چه خبر است و برادر گم شده خود را بیابید. جون هو نه تنها راه خود را به آنجا رساند، بلکه هویت یک نگهبان را دزدیده و جان خود را در هر مرحله به خطر انداخته است، به این امید که او کشف نشود.

او مخفیانه تصاویری را ضبط کرد و حتی سعی کرد فرار کند تا حقیقت را فاش کند، زمانی که مطمعن شد که شواهد کافی دارد. جون هو در هر نوبت با مرگ روبرو می‌شد. در حالی که او در پایان متوجه اسلحه برادرش شد و با شلیک گلوله از روی صخره پرت شد به پایین، نظریه های طرفداران در مورد Squid Game نشان می‌دهد که او ممکن است در واقع مرده نباشد. شما می‌توانید از طریق مقاله‌های زیر در رابطه با نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game بیشتر اشتا شوید:

سئونگ گی هون (456)

شخصیت های Squid Game, شخصیت در بازی Squid Game, نگهبان بازی در سریال Squid Game, نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game
شخصیت در بازی Squid Game

Gi-hun در ادامه سریال بهتر و بهتر شد و نشان داد که او در چند مورد شجاع بوده است، از جمله تمایل به تغییر شماره پیش بند خود با یک مرد دیگر قبل از اینکه بفهمد منظور هر یک از شماره ها چیست.

آخرین شجاعت گی-هون در بازی ها این بود که سگ وو را در آخرین بازی Squid Game، نکشد. در عوض، او حاضر بود تمام پول را برای حفظ شرافت و عزت نفس خود واگذار کند.

کانگ سائ بیوک (067)

10 نفر از شجاع ترین بازیکنان در سریال بازی ماهی مرکب, شخصیت های Squid Game, شخصیت در بازی Squid Game, نگهبان بازی در سریال Squid Game, نظریه ها و تئوری های سریال Squid Game
10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب

واقعاً هیچکس در بازی ها به اندازه Sae-byeok شجاع نبود. او از کسی که لیاقت عبور از آن را نداشت عبور نکرد و حاضر بود به دیگران کمک کند. اما مهمتر از همه، Sae-byeok در بازی‌ها برای کمک به مادر و برادر کوچکش بود. او حاضر بود هر کاری لازم باشد انجام دهد. این نه تنها نشان می‌داد که وضعیت او چقدر نا امید کننده است، بلکه همچنین نشان می‌دهد که چقدر شجاع است که مسئولیت مراقبت از خانواده خود را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوایند:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “10 نفر از شجاع ترین بازیکنان سریال بازی ماهی مرکب Squid Game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *