بهترین سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر وحشت

برخی از آثار هستند که در یوتیوب معروف و محبوب شدند و ما. در این نوشتار، به معرفی وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب خواهیم پرداخت.

ژانر وحشت، دیگر محدود به سینما و تلویزیون نیست. ژانر وحشت برای مدت طولانی وجود داشته است، و با پیشرفت تکنولوژی و رسانه، تنها نوآورانه‌تر می‌شود و بدون شک، بهترین سریال های ترسناک آنالوگ یوتیوب ، بهترین نمونه اینها می‌باشند.

در طول سال‌ها، پلتفرم‌ها و رسانه‌های جدید به سازندگان اجازه داده‌اند تا دیدگاه‌های خود را به روش‌های منحصربه‌فردی زنده کنند و سریال های یوتیوبی آنالوگ بسازند. ژانر وحشت محدود به فیلم و تلویزیون نیست، زیرا بسیاری از سریال های برتر آنالوگ ترسناک در یوتیوب و جذاب‌ترین داستان‌ها از فضاهای آنلاین مانند YouTube بیرون آمده‌اند. شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به مقاله‌های بهترین فیلم های ترسناک جهان و بهترین فیلم های ترسناک 2023 آگاهی خود را از این ژانر محبوب بیشتر کنید.

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب

 وحشتناک ترین سریال یوتیوبی آنالوگ

شما می‌توانید فهرست وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

اگرچه تکنیک فیلم فوتیج یافت شده خیلی قبل از یوتیوب وجود داشت، یک زیرژانر نسبتاً جدیدتر به نام ترسناک آنالوگ از آن بیرون آمده است. پیشنهادهای ترسناک آنالوگ YouTube معمولاً زیبایی‌شناسی قدیمی‌تری به خود می‌گیرند، با کلیپ‌هایی که به‌نظر می‌آیند مربوط به دهه 90 و قبل از آن هستند و محتوایی از ویدیوهای خانگی گرفته تا فیلم‌های طبقه‌بندی‌شده دولتی.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

بهترین فیلم سینمایی 2023

The Walten Files

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
بهترین سریال های آنالوگ یوتیوب

بینندگانی که با فرنچایز Five Nights at Freddy آشنا هستند ممکن است این سریال را شبیه به بازی های ویدیویی بیابند. The Walten Files که توسط YouTuber Martin Walls ایجاد شده است، حول محور Bon’s Burgers قرار دارد. شبیه به Chuck E Cheese، این رستوران کودکان فهرستی از اجرای انیمیشن‌های انیماترونیک دارد.

تعداد اسرار تنها افزایش می‌یابد، به طوری که یکی از بنیانگذاران رستوران به همراه همسر و فرزندانش ناپدید می‌شوند و موسس دیگر ظاهرا علیه او توطئه می‌کنند. البته، جنبه ترسناک واقعی از تیم انیماترونیک‌های قاتل و به ظاهر تسخیر شده می‌آید.

Eventide Media Center

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

برخی از ترسناک‌ترین فیلم‌ها شامل هجوم بیگانگان می‌شوند و به همین ترتیب، بسیاری از داستان‌های ترسناک آنالوگ حول ایده نوعی هجوم یا ظاهر هیولاهای وحشتناک در یک منطقه خاص متمرکز شده‌اند. یکی از مرموزترین آنها Eventide Media Center است که احتمالاً به دلیل تازگی نسبی آن می‌باشد، زیرا اولین ویدیو در سال 2020 منتشر شد.

در مقایسه با مجموعه‌های مشابهی که از کلیپ‌های مختلفی تشکیل شده‌اند که به آرامی شروع به اتصال به یکدیگر می‌کنند، ویدیوهای Eventide Media Center تقریباً مانند هر گلچین کلاسیک ترسناک دیگری با یکدیگر نامرتبط به نظر می‌رسند.

البته هنوز هم قطعات پازل، همراه با صحنه‌های عجیب و غریب شامل چیزهایی مانند برخاستن موجودات از زمین و اقیانوس، پروژه حفاری شهر به ظاهر نامقدس، و موجودات فوق‌العاده‌ای که تلویزیون دارند، وجود دارد.

The Backrooms

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های برتر آنالوگ ترسناک در یوتیوب

یکی از پروژه‌های بزرگ‌تر برای استفاده از The Backrooms، مجموعه YouTube با همین نام توسط Kane Pixels است. این ویدیوها عمدتاً شامل فیلم‌های یافت شده از کسانی است که به اندازه کافی بدشانسی در The Backrooms، و داده‌های بایگانی از تحقیقات بنیاد Async مخفی در این مکان پیدا کرده‌اند.

Petscop

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

سریال Petscop که به عنوان Let’s Play مشهور نیز می‌باشد از یک بازی ویدیویی تخیلی عجیب ارائه شده است، در سال 2017 آغاز شد. در این بازی ویدیویی، هدف بازیکن این است که انواع موجودات به نام حیوان خانگی را به روشی مشابه با پوکمون شکار کند. برای ویدیوهای واقعی، بینندگان گیم‌پلی شخصی به نام پل را دنبال می‌کنند که پس از وارد کردن کد تقلب، جنبه تاریک‌تری را در عنوان کشف می‌کند.

در طول مدت بازی Petscop، تئوری‌های زیادی برای توضیح دقیق این بازی مطرح شده است. برخی از طرفداران عنوان کرده‌اند که این بازی داستان تخیلی قاتلی را روایت می‌کند که باعث دردسر بزرگی برای سازنده بازی شده است، در حالی که برخی دیگر گفته‌اند که هدف از آن روشن کردن یک پرونده جنایی واقعی است.

Gemini Home Entertainment

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

یادگارهایی از زمانی که نوارهای VHS شکل اصلی رسانه‌های خانگی بودند، ویدیوهای Gemini Home Entertainment چیزهای عجیب و غریبی در مورد آنها دارد. در ظاهر، این سریال مملو از سرگرمی‌های مفید برای کل خانواده به نظر می‌رسد، تا زمانی که بینندگان واقعاً آن را تماشا کنند.

هر ویدیو با عنوانی کاملاً معمولی و مفهومی اغلب آموزشی، مانند «نکات ایمنی طوفان» یا «راهنمای بقا در بیابان» شروع می‌شود. با این حال، همیشه نقطه‌ای وجود دارد که آنها را چرخشی نگران کننده و ترسناک‌تر می کنند، که بیشتر اوقات حول محور وجود موجودات الدریچ به نام Woodcrawlers است که می‌توانند شبیه انسان‌ها باشند.

Hi I’m Mary Mary

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
وحشتناک ترین سریال های آنالوگ در یوتیوب با در ژانر ترسناک

به‌عنوان یکی از انتزاعی‌ترین پروژه‌های ترسناک آنالوگ، Hi I’m Mary Mary، قطعاً خود را از کانال‌های فیلم یافت شده متوسط ​​متمایز کرد. به جای مجموعه‌ای از کلیپ‌ها و ضبط‌های عجیب و غریب از افراد مختلف، Hi I’m Mary Mary بر مبارزه یک دختر در مواجهه با ترس خفه کننده تمرکز می‌کند.

داستان روی مری متمرکز است که در خانه‌ای به ظاهر آشنا از خواب بیدار می‌شود، بدون اینکه بداند چگونه به آنجا رسیده است و هیچ خروجی ندارد. در حالی که این به اندازه کافی عجیب است.

مانند بسیاری از داستان‌های ترسناک دیگر که مضمون اصلی سنگینی دارند، این ویدیوها می‌توانند هم ترسناک و هم احساسی باشند، بنابراین به بیننده توصیه می‌شود که احتیاط کنند.

Surreal Broadcast

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

پخش سوررئال مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی است که در پس زمینه آن اتفاق عجیبی رخ می‌دهد . با این حال، نکته جالب در آن مورد این است که ویدیوها با طیف وسیعی از سال‌های مختلف برچسب گذاری شده‌اند و به بینندگان اجازه می‌دهند تا در ادامه یک جدول زمانی ایجاد کنند.

به عنوان یک هشدار منصفانه، افراد مبتلا به آراکنوفوبیا ممکن است این مورد را کمی ناخوشایند بدانند. با این حال، پخش سورئال همه چیزهایی را دارد که یک داستان وحشتناک عالی را می‌سازد. یک شهرستان کوچک با تاریخچه عجیبی وجود دارد، هیولاهایی که ظاهراً از ترس تغذیه می‌کنند، و البته، یک فرقه شیطانی کلاسیک که به موجودی اختصاص داده شده است که گفته می‌شود از آسمان سقوط کرده است.

The Mandela Catalogue

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب که ترسناک هستند

مجموعه تا حدودی جدید کاتالوگ ماندلا که توسط الکس کیستر ساخته شد، پس از اولین بارگذاری آن در سال 2021 به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. این مجموعه حول تحقیق در مورد هجوم موجودات به ظاهر متخاصم می‌چرخد، که دقیقاً مانند سرگرمی خانگی جمینی، می‌تواند شبیه انسان‌ها باشد.

این موجودات که Alternates نامیده می‌شوند، دقیقاً شبیه مردم نیستند. در عوض، آنها همیشه نسبت‌های فیزیکی غیرممکن از نظر بیولوژیکی دارند و آنها را وحشتناک‌تر می‌کند. داستان، این ایده را مطرح می‌کند که آنها حداقل از زمان کتاب مقدس، زمانی که به افرادی مانند نوح به عنوان “فرشته” رسیدند، اینجا بوده‌اند. چیزی در مورد آمیختن وحشت با مفاهیم مذهبی وجود دارد که همیشه موثر به نظر می‌رسد.

Local 58

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

Local 58 با پیوستن به دیگر نوع خود در این زیرژانر، داستان تهاجمی عجیب و وحشتناک را از دریچه یک کانال تلویزیونی محلی ترسیم می‌کند. اگرچه خیلی طولانی نیست، اما این سریال به دلیل کیفیت تقریباً پرش کننده محتوای تیره‌تر آن و رسانه‌های با طراوت متنوعی که استفاده می‌کند تأثیر زیادی می‌گذارد.

در حالی که شکی وجود ندارد که زیرژانر ترسناک کیهانی Lovecraftian رایج است، Local 58 با نمایش آنقدر برجسته است که بینندگان را بترساند و در عین حال آنها را به چیزهای ناشناخته گره بزند. اگرچه خطر به وضوح بیان نشده است، هشدارهای مداوم برای نگاه نکردن به آسمان شب برای ایجاد احساس ناراحتی کافی است.

The Monument Mythos

وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب
سریال های آنالوگ در یوتیوب در ژانر ترسناک

برخلاف سریال‌های دیگر که در آن‌ها وحشت بیشتر در شهرهای کوچک یا رستوران‌های خالی از سکنه دیده می‌شود، The Monument Mythos در اکثریت آن در سراسر آمریکا اتفاق می‌افتد. با به تصویر کشیدن تاریخ دیگری از ایالات متحده، مخاطبان می‌توانند ببینند که مثلاً اگر جیمز دین به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شد، این کشور چگونه به نظر می‌رسید.

وحشتناک ترین سریال در ژانر ترسناک آنالوگ در یوتیوب از نگاه ChatGPT

  • “Marble Hornets” – این سریال، درباره تعقیب یک شخصیت عجیب و غریب به نام Slender Man است.
  • “Tales from the Crypt” – این سریال محبوب دهه ۱۹۹۰ بر اساس کتاب‌های کامیک با همین نام ساخته شده است و داستان‌های ترسناک و ماجراجویی را روایت می‌کند.
  • “Channel Zero” – این سریال آمریکایی بر اساس داستان‌های ترسناک آنلاین معروفی به همین نام ساخته شده است و هر فصل داستان مستقلی را به تصویر می‌کشد.
  • “Don’t Hug Me I’m Scared” – این سریال کوتاه و ترسناک معروف به شکل پویانمایی با الهام از برنامه‌های کودکانه، داستان‌های تاریک و عجیبی را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار وحشتناک ترین سریال های ترسناک آنالوگ در یوتیوب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

فیلم‌های ترسناکی که در یوتیوب ساخته و منتشر می‌شدند، از چه سالی آغاز کردند؟

تاریخ مشخص و معینی برای این نوع سبک فیلم‌ها وجود ندارد، اما می‌توان گفت که از سال 2010 به بعد که یوتیوب دارای کتگوری‌ها و قوانین متفاوت شد، فیلمسازان کوچک نیز این ایده را جدی گرفتند.

آیا فیلم‌های دیگری در ژانرهای متفاوت در این پلتفرم هستند که وجود داشته باشند؟

همانطور که ژانر ترسناک بسیار در این پلتفرم هیجان انگیز پیش رفته، همانقدر نیز کارگردانان دیگری در ژانر دیگری هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *