احتمال ساخت دنباله فیلم Argylle وجود دارد

به نظر می‌رسد که در صورت موفقیت فیلم Argylle ، «متیو وان»، کارگردان این اثر، برنامه‌های بلندمدتی برای این پروژه سینمایی موردانتظار خواهد داشت.

«متیو وان»، کارگردان آثار محبوبی مانند مردان ایکس: کلاس اول و کینگزمن، در سال جدید به سراغ یک پروژه متفاوت به نام آرگایل رفته است. این فیلم از بازیگران مطرحی مانند «هنری کویل»، «دوآ لیپا»، «برایس دالاس هاوارد» و «سم راکول» بهره می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال ساخت دنباله فیلم Argylle وجود دارد

اگرچه این فیلم هنوز به اکران در سینماهای جهان نرسیده؛ اما «متیو وان» در مصاحبه اخیر خود، درباره ساخت دنباله‌های احتمالی برای آن صحبت کرده است. او اعلام کرد که ایده‌هایی برای گسترش جهان فیلم آرگایل در ذهن دارد تا بتواند یک فرنچایز سینمایی جدید در سبک اکشن و جاسوسی را به‌وجود آورد. البته باید توجه داشت که ساخت دنباله‌های بعدی این فیلم، وابسته به موفقیت مالی فیلم اول خواهد بود.

فیلم Argylle

تاریخ اکران این فیلم برای 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برنامه ریزی شده و باید دید که واکنش مردم نسبت به همکاری «هنری کویل» و «متیو وان» چگونه خواهد بود. «متیو وان»، کارگردان این فیلم، درباره همکاری با «هنری کویل» می‌گوید:

در فیلم اول، داستان تبدیل شدن آرگایل به یک جاسوس را خواهیم دید و در فیلم دوم به نام به دوران جوانی او می‌پردازیم. «هنری کویل» عاشق نقش آرگایل است و احساس می‌کند که این شخصیت، جذابیت خاصی درون خود دارد.

«هنری کویل» نیز چندی پیش در رابطه با این فیلم گفت:

من یک رابطه خوب با «متیو وان» دارم و احساس می‌کنم شخصیت آرگایل بسیار جذاب است. ما با همدیگر خوب هستیم و ایده‌هایی برای گسترش این مجموعه وجود دارد. اگر این ایده‌ها مناسب باشند، احتمالاً نتیجه‌ای عالی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «متیو وان» چیست؟ آیا فیلم جدید او می‌تواند موفقیت بالایی در فروش جهانی کسب کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *