جردن پیل درباره فیلم جدیدش صحبت می‌کند

در بهار سال گذشته، استودیوی «یونیورسال پیکچرز» اعلام کرد که فیلم جدید جردن پیل (Jordan Peele) در کریسمس سال 2024 اکران خواهد شد.

از آن زمان تاکنون، تاریخ پخش و ساخت این فیلم، به تعویق افتاد؛ اما «جردن پیل» در یک مصاحبه با نشریه «ددلاین» و «کونان اوبراین» تأیید کرد که فیلم جدیدش در حال تولید است و این امکان دارد بهترین فیلم او باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید جردن پیل

«جردن پیل»، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان عرصه سینمای وحست به‌شمار می‌رود که تاکنون 3 فیلم بلند در این ژانر ساخته است. او در مصاحبه خود گفت:

سال جالبی بود، چون اعتصاب نویسندگان باعث شد من بیشتر گوش کنم و این یک فرصتی بزرگ برای من بود. اعتصابات، تأخیر بسیاری در انتشار پروژه‌هایم ایجاد کرد؛ اما حالا می‌دانم که فیلم چهارمی که خواهم ساخت به کدام سمت می‌رود. احساس می‌کنم پروژه بعدی برایم روشن شده و بسیار هیجان‌زده‌ام که درست اجرا شود. اگر این اتفاق رخ دهد، بهترین اثر من خواهد شد.

فیلم جدید جردن پیل

فیلم نوچ (Nope)، که در سال 2022 با بازی «استیو یئون»، «دنیل کالویا» و «کیکی پالمر» اکران شد نیز فیلم این کارگردان بود که نتوانست موفقیت بزرگی در صنعت سینمای وحشت ایجاد کند. این فیلم، یک اثر علمی-تخیلی بود که بیش از 170 میلیون دلار فروش کرد.

فیلم برو بیرون (Get Out) نیز در سال 2017 با بودجه 4 میلیون دلاری ساخته شد و در سرتاسر جهان 255 میلیون دلار فروش داشت. سپس، «جردن پیل» ما (Us) را در سال 2019 اکران کرد و باز هم به میزان 255 میلیون دلار فروش رسید. درباره داستان و بازیگران فیلم چهارم جردن پیل ، هنوز جزئیاتی منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که پاییز امسال اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «جوردن پیل» چیست؟ آیا فیلم جدید او می‌تواند موفقیت بالایی در فروش جهانی کسب کند؟ شما کدامیک از فیلم‌های سینمایی «جردن پیل» را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *