کمیک جدید ویچر ادامه داستان بسته الحاقی Blood and Wine است

The Witcher 3: Wild Hunt، به عنوان یکی از برترین بازی‌های تاریخ، توجهات عظیمی را به خود جلب کرده و اکنون با انتشار کمیک جدید ویچر ، این بازی را ادامه می‌دهد.

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد»، از ابتدا اعلام کرده بود که با پایان داستان گرالت در بازی ویچر 3، تمرکز خود را از روی این شخصیت برخواهد داشت و به ساخت بازی‌های ویچر بر اساس این شخصیت توجه نخواهد کرد. با اطلاعات منتشر شده، کمیک The Witcher: Corvo Bianco دقیقاً پس از اتمام داستان الحاقی Blood and Wine اتفاق می‌افتد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کمیک جدید ویچر ادامه داستان بسته الحاقی Blood and Wine است

در پایان داستان Blood and Wine، گرالت مالکیت یک تاکستان به نام Corvo Bianco را به دست می‌آورد و می‌تواند در آن به همراه «تریس» یا ینیفر (بسته به انتخاب بازیکن) زندگی کند. در 5 جلد کمیک Corvo Bianco، زندگی گرالت مجدداً با آشوب و هیاهوهای جدید روبرو می‌شود و او باید دوباره به دست آوردن شمشیر را تجربه کند. کتاب جدید ویچر ، نتیجه همکاری بین «سی دی پراجکت رد» و «دارک هورس کمیک» است.

کمیک جدید ویچر

در حال حاضر، جلد اول از کتاب The Witcher: Corvo Bianco با نام Wild Animals در حال انتشار است و جلد نهم از سری The Witcher، که به نام Corvo Bianco است، سه ماه پس از اتمام انتشار جلد اول، یعنی در تاریخ 8 مه 2024 (18 اردیبهشت 1403) به بازار عرضه خواهد شد.

نویسنده این کمیک، «بارتوش اشتیبور» (Bartosz Sztybor) و طراح آن «کورادو ماستانتونو» (Corrado Mastantuono) هستند. این نهمین کتاب مصوری است که Dark Horse Comics به همراه استودیو سی‌دی پراجکت رد تولید کرده و در دنیای جذاب بازی‌های ویچر جای دارد. این همکاری نشان‌دهنده تلاش جاری برای گسترش دنیای ویچر از طریق محتواهای مصور و ترکیب هنر و داستان در دنیای بازی‌های ویدیویی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «تیریک ویترز» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *