فیلمبرداری فیلم Wynonna Earp آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Wynonna Earp که یک مجموعه تلویزیونی ترسناک وسترن به کارگردانی «امیلی آندراس» و محصول آمریکا-کانادا است، به تازگی آغاز شد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Collider»، انتظار می‌رود «ملانی اسکروفانو» در اواخر سال جاری به عنوان یک تفنگچی افسانه‌ای بازگردد. پس از اعلام جدید اوایل این ماه مبنی بر بازگشت «واینونا ارپ» برای یک برنامه ویژه 90 دقیقه‌ای جدید با عنوان Wynonna Earp: Vengeance، «توبی» از طریق رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد که تولید این فیلم به طور رسمی آغاز شده و مطمئناً طرفداران آن را به وجد خواهد آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری فیلم Wynonna Earp آغاز شد

فیلمبرداری در «کلگری» در حال انجام است و این فیلم می‌خواهد در تاریخ نامعلومی در اواخر سال 2024 اکران شود. این سریال که توسط تهیه کننده اجرایی سریال، «امیلی آندراس» نوشته شده، «ملانی اسکروفانو» (وینونا)، «تیم روزون» (دکتر هالیدی)، «دام پروست-چالکلی» (ویورلی ارپ) و «کاترین برل» (نیکول هات) را به این مجموعه بازمی‌گرداند.

در یک گردهمایی مجدد ویدیویی «Vanity Fair»، برخی از بازیگران و «آندراس» از هیجان خود در بازگرداندن سریال برای آخرین بار صحبت کردند و «آندراس» از زمان پایان فصل 4 در سال 2021، طرفداران را مطلع کرد.

فیلمبرداری فیلم Wynonna Earp

این سریال در 4 آوریل در CHCH-DT در کانادا پخش شد. از آن زمان تاکنون سه فصل پخش شده و فیلمبرداری فصل چهارم در سال 2020 آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آغاز فیلمبرداری فیلم Wynonna Earp چیست؟ آیا این مجموعه را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *