تریلر جدید فیلم Daddio منتشر شد

جدیدترین تریلر فیلم Daddio با بازی «داکوتا جانسون»، یک بخش از یک شب طولانی را به تصویر می‌کشد که زندگی دو فرد را برای همیشه تغییر می‌دهد.

فیلم سینمایی Daddio روایتگر داستان «گرلی»، با بازی «داکوتا جانسون» است که پس از بازگشت از یک سفر، از فرودگاه تاکسی می‌گیرد. در مدت سفر، راننده تاکسی به نام «کلارک»، با بازی «شان پن»، احساسات خود را برای «گرلی» باز می‌کند و «گرلی» نیز شروع به بازگو کردن رویدادهای زندگی‌اش به او می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Daddio

«داکوتا جانسون» پس از تجربه استقبال سرد فیلم مادام وب، در قیلم «کریستی هالز» در نقش یک زن جوان که دیدگاه‌های خود را در مورد زندگی و تنهایی با راننده تاکسی در نیویورک در میان می‌گذارد، بازی می‌کند.

تریلر جدیدی که از این فیلم منتشر شده است بر رابطه بین گرلی و کلارک تمرکز دارد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی «کریستی هال» است و فیلمنامه آن نیز توسط «هال» نوشته شد. بازیگران اصلی این فیلم شامل «داکوتا جانسون» و «شان پن» هستند و هر دو نیز در مقام تهیه‌کننده نیز حضور دارند.

فیلم Daddio در سال گذشته در جشنواره‌های تلیوراید و تورنتو با استقبال گسترده از منتقدان و مخاطبان همراه بود و برنامه‌ریزی شده است که در تابستان امسال به روی پرده سینماها برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Daddio با بازی داکوتا جانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *