تریلر انیمیشن Transformers One منتشر شد

«پارامونت» پیش‌نمایش تریلر انیمیشن Transformers One با صدای «کریس همسورث»، «برایان تایری هنری» و «اسکارلت جوهانسون» را منتشر کرده است.

در این فیلم، «همسورث» نقش «اوپتیموس پرایم» جوان را ایفا می‌کند که قبلا با نام «اوریون پکس» شناخته می‌شد. «هنری» نیز قبل از تبدیل شدن به رقیب «اوپتیموس» یعنی «مگاترون» به نام «D-16» شناخته می‌شود. تریلر این دو را نشان می‌دهد که از ربات‌های کارگری ساده شروع به کار کرده و توانایی تبدیل شدن به وسایل نقلیه و به دست آوردن سلاح را کسب می‌کنند. این اتفاقات در مقابل یک شرور مرموز و گیاه مانند در سیاره «سایبرترون» خانه ترانسفورمرز، رخ می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Transformers One

«جوهانسون» نقش «الیتا»، «کیگان مایکل کی» نقش «بامبلبی»، «جان هام» نقش «سنتینل پرایم» و «لارنس فیشبورن» نقش «آلفا تریون» را بازی می‌کنند. «همسورث» و «هنری» اولین نگاه به فیلم پیش‌ نمایشی را در «CinemaCon» در 11 آوریل (23 فروردین) ارائه دادند.

این فرنچایز برای اولین بار با یک فیلم انیمیشنی در سال 1986 آغاز شد و پس از آن «مایکل بی» در سال 2007 یک مجموعه  لایو اکشن با بازیگرانی مانند «مگان فاکس» و «شایا لباف» راه‌اندازی کرد. این فیلم با فروش 700 میلیون دلاری در باکس آفیس موفق بود و پنج دنباله و یک اسپین آف داشت. آخرین فیلم با عنوان ترانسفورمرز: ظهور جانوران در تابستان گذشته اکران شد و 439 میلیون دلار فروش جهانی داشت.

«استیون اسپیلبرگ» تهیه‌ کننده اجرایی این فیلم است و با «برایان گلدنر»، «برایان اولیور»، «بردلی جی فیشر» و «والری آن» همکاری می‌کند. تهیه‌ کنندگان شامل «لورنزو دی بوناونتورا»، «تام دسانتو»، «دان مورفی»، «مایکل بی»، «مارک وحرادیان» و «آرون دم» هستند.

فیلم‌ساز داستان اسباب‌بازی 4 «جاش کولی»، انیمیشن Transformers One را کارگردانی می‌کند. «اندرو بارر» و «گابریل فراری» نیز نویسندگان این پیش‌ نمایش هستند. ترانسفورمرز وان قرار است در تاریخ 20 سپتامبر 2024 مصادف با 30 شهریور 1403 در سینماها اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ترانسفورمرز وان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *