کوئینتن تارانتینو از ساخت فیلم The Movie Critic صرف نظر کرد

بر اساس گزارش‌های صنعت سرگرمی، کوئینتن تارانتینو ، کارگردان 61 ساله که گفته بود پس از دهمین فیلمش بازنشسته می‌شود، فیلم The Movie Critic را رها کرد.

به گزارش فیگار و به نقل از سایت «The guardian»، طبق گزارش‌های اخیر «کوئنتین تارانتینو» برنامه‌های خود را برای فیلم منتقد فیلم که قرار بود دهمین و آخرین پروژه او باشد، رها کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کوئینتن تارانتینو از ساخت فیلم The Movie Critic صرف نظر کرد

روز پنجشنبه گزارش شد که یک منبع ناشناس و نزدیک به «تارانتینو» این خبر را تایید کرده و گزارش داده است که او به سادگی نظر خود را در مورد ساخت فیلم منتقد فیلم تغییر داده و دوباره برای ایده فیلم جدید فکر خواهد کرد.

این کارگردان 61 ساله مدت‌هاست که گفته قبل از بازنشستگی تنها 10 فیلم می‌سازد. وی بیان کرد که Kill Bill را، اگرچه به دو قسمت تقسیم شد، یک فیلم حساب می‌کند. او اولین پروژه‌اش، یک فیلم آماتور به نام My Best Friend’s Birthday که هرگز اکران نشد را در کل به حساب نمی‌آورد.

کوئینتن تارانتینو

فیلم The Movie Critic که قرار بود دهمین فیلم او باشد و «برد پیت» در آن نقش‌آفرینی کند، از شغل «تارانتینو» در دوران نوجوانی الهام گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی منصرف شدن کوئینتن تارانتینو برای ساخت فیلم The Movie Critic چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Guardian


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *