استیون اسپیلبرگ فیلم جدیدی با محوریت فضایی‌ها خواهد ساخت

به تازگی « استیون اسپیلبرگ » اعلام کرده است که قصد دارد فیلمی جدید در ژانر علمی تخیلی و با محوریت فضایی‌ها و داستان‌های مربوط به آن را بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، «استیون اسپیلبرگ»، کارگردان معروف هالیوودی به تازگی اعلام کرده است که پس از فیلم The Fablemans، به ساخت یک فیلم علمی تخیلی جدید می‌پردازد و این کار را با همکاری نویسنده مشهور فیلم پارک ژوراسیک، «دیوید کپ»، انجام خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

در این پروژه جدید، «اسپیلبرگ» که سابقه‌ فیلم‌سازی در ژانرهای مختلف را دارد، از تجربیاتش در ساخت فیلم‌هایی همچون Close Encounters of the Third Kind و E.T. the Extra-Terrestrial استفاده خواهد کرد و به ساخت فیلمی با محوریت موضوع فضایی‌ها می‌پردازد. این اثر، همچنین به عنوان بازگشت «اسپیلبرگ» به این ژانر بعد از 6 سال محسوب می‌شود، زیرا آخرین فیلم او در این زمینه، Ready Player One در سال 2018 اکران شد.

اطلاعات دقیقی از این پروژه هنوز منتشر نشده، اما طبق گزارش‌ها، «دیوید کپ» قرار است به عنوان نویسنده فیلمنامه فعالیت کند. «اسپیلبرگ» و «کپ» پیش‌تر نیز در فیلم‌هایی مانند Jurassic Park و War of the Worlds با یکدیگر همکاری ثمربخشی را تجربه کرده‌اند.

استیون اسپیلبرگ

«اسپیلبرگ» که دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی را برای فیلم‌های Schindler’s List و Saving Private Ryan به دست آورده، هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه را فاش نکرده است؛ اما فعالیت‌های پیشین این دو عنوان بزرگ سینمایی نشان می‌دهد که فیلم جدید او نیز از موفقیت‌های بزرگی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استیون اسپیلبرگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *