استودیوی تیک تو 600 نفر از کارگران خود را اخراج خواهد کرد

به تازگی خبری منتشر به انتشار رسیده و در آن عنوان شده که استودیوی تیک تو قرار است 600 نفر از کارگران خود را اخراج کند که تقریبا 5 درصد از کل کارکنان است.

شرکت «Take-Two Interactive» که مادر شرکت «Rockstar» بوده، اعلام کرده که باید 5 درصد از کارمندان خود را اخراج کند که تقریبا این مقدار برابر با 600 نفر از کارکنان آن است. در ماه بهمن، این شرکت اعلام کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


استودیوی تیک تو

اعلام جدید استودیوی «تیک تو» نشان می‌دهد که 5 درصد از کارمندان اخراج و چند پروژه نیز کنسل شده است. این تعدیل نیرو حدودا 160 میلیون دلار از هزینه‌های شرکت را می‌کاهد. این تغییرات به تدریج اعمال خواهند شد و تا پایان سال 2024 تکمیل می‌شود.

استودیوی تیک تو

این تصمیم در چند هفته پس از خرید شرکت «گیرباکس» با ارزش 460 میلیون دلار توسط «Take-Two» اعلام شده و این اقدام ممکن است به دلیل مشکلات مالی شرکت باشد.

هنوز نمی‌دانیم که این تعدیل نیرو چه بخش‌هایی از شرکت را تحت تاثیر قرار می‌دهد یا آیا بر روند توسعه بازی «GTA 6» نیز تاثیر خواهد داشت یا خیر. تعدیل نیرو به یک مشکل اساسی در این صنعت تبدیل شده است، زیرا در سال 2023 بیش از 9000 بازی‌ساز شغل خود را از دست دادند و این عدد در سال 2024 به 8000 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استودیوی تیک تو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *