سث مک‌فارلن و مارتین اسکورسیزی با همدیگر همکاری خواهند کرد

به تازگی گزارش شده که سث مک‌فارلن و مارتین اسکورسیزی ، دو خالق بزرگ در صنعت سرگرمی، با همدیگر در یک پروژه جدید همکاری خواهند کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، «سث مک فارلین»، کارگردان سریال Family Guy ، از طریق بنیاد «ست مک فارلین»، با بنیاد فیلم «مارتین اسکورسیزی» همکاری می‌کند تا برای اولین‌بار بازسازی فیلم‌های کوتاه انیمیشن تاریخی مهم از دهه 1920 تا 1940 را انجام دهند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همکاری سث مک‌فارلن و مارتین اسکورسیزی

«مک فارلین» متعهد به حفظ و ارج نهادن به این هنر از همان روزهای ابتدایی آن است. او از دوران کودکی که طراحی را شروع کرد، مجذوب انیمیشن بود. وی همچنین یکی از دانش آموختگان انیمیشن مدرسه طراحی رود آیلند است. امسال سریال The Family Guy «مک فارلین» بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد.

مارتین اسکورسیزی

«مارتین اسکورسیزی» در بیانیه‌ای گفت:

از «ست مک فارلین» به خاطر اشتیاق و حمایتش در این بازسازی‌ها بسیار سپاسگزارم. چه تجربه حیرت‌انگیزی! دیدن این تصاویر قابل توجه که برای اولین‌بار در کودکی تجربه کردم، به شکوه کامل خود بازگشتند. عکس‌العمل کودکان امروز را تصور کنید.

«مک فارلین» می‌گوید:

کاری که «مارتین اسکورسیزی» و بنیاد سینمایی او انجام داده‌اند، حفظ و نگهداری سینمایی است. من مفتخرم که با آن‌ها در بازسازی اولین مجموعه انیمیشن‌های داستانی آنها شریک شوم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری سث مک‌فارلن و مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *