منفور ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران ؛ شرورانی که خون شما را به جوش می‌آورند

منفور ترین شخصیت های انیمه ای در تمام دوران، می‌توانند خون شما را به جوش بیاورند. این کارکترها، نقش زیادی در محبوبیت انیمه ایفا می‌کند.

دنیای انیمه، انبوهی از سریال‌های مختلف با ژانرهای گوناگون و سبک‌های هنری متنوع را شامل می‌شود. جامعه کلی علاقمندان به انیمه، با در نظر گرفتن حجم طرفداران و تأثیری که این مجموعه‌ها گذاشته‌اند، به طور تقریبی روی محبوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین آثار به توافق رسیده‌اند. این سریال‌ها میزبان برخی از منفور ترین شخصیت های انیمه ای هستند که در ادامه این متن، 10 تا از آن‌ها را برای شما انتخاب کرده‌ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


همه‌ی ما شخصیت های انیمه زیادی داریم که از او متنفر هستیم؛ اما نفرت‌انگیزترین برای شما کدام هستند؟ در این لیست، منفور ترین شخصیت انیمه ، نفرت‌انگیزترین کارکترها را رتبه‌بندی کرده‌ایم. برخی از این شخصیت‌ها مرتکب اعمال وحشتناکی شده‌اند که قابل بخشش نیست و برخی دیگر از همان ابتدا جزو بدترین شخصیت های انیمه ای بودند.

منفور ترین شخصیت های انیمه در تمام دوران

در ادامه لیست منفور ترین شخصیت های انیمه ای را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

برخی از شخصیت‌های حاضر در این لیست، هم‌اکنون به عنوان بهترین شخصیت های منفی انیمه نیز شناخته می‌شوند و برخی دیگر تا به حال از عواقب کارهای نفرت‌انگیزشان فرار کرده‌اند.

ساکورا هارونو (Sakura Haruno)

منفور ترین شخصیت های انیمه

هرچند شخصیت‌های منفور در انیمه های معروف هنوز هم می‌توانند ویژگی‌های مثبتی داشته باشند؛ اما به نظر می‌رسد «ساکورا هارونو» جزو آن دسته از افراد نیست. ساکورا در «ناروتو شیپودن» پیشرفت‌هایی داشت، اما با نگاهی به گذشته، این پیشرفت‌ها کم و دیرهنگام بودند.

رفتار لوس او و بی‌اعتمادی که از خودش برای طرفداران به جای گذاشت، «ساکورا» را به نسخه‌ی کم‌طرفدارتری از خود «ناروتو» تبدیل کرد و از نظر برخی طرفداران، علاقه‌ی یک‌طرفه و شدید او به «ساسکه» در آن زمان، کاملاً رقت‌انگیز بود. او همچنین تمایل داشت مثل یک آدم مهم رفتار کند، در حالی که قدرت مبارزه‌ی محدودی داشت و لحظات درخشانی کمی را از آن خود کرد.

خشمگین ترین شخصیت های ناروتو

شو تاکر (Shou Tucker)

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

در دنیای واقعی، علم به خودی خود صرفاً یک ابزار است. اینکه علم در جهت خیر یا شر به کار برود، به دانشمند و نحوه انجام آزمایش‌ها یا حوزه‌ی تحقیقاتی که او دنبال می‌کند، بستگی دارد. علم می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد، اما همان‌طور که در Fullmetal Alchemist: Brotherhood دیدیم، می‌تواند زندگی را هم به‌طور وحشتناکی پیش ببرد.

«شو تاکر» یک کیمیاگر دولتی با استعداد در زمینه‌ی آزمایش روی موجودات زنده بود و این کیمیاگر دیوانه برای دریافت مجوز خود، همسرش را به یک کایمرا تبدیل کرد. بعدها، از روی ناامیدی، او دخترش نینا را با سگش به ترکیب رساند و موجودی عذاب‌کشیده به وجود آورد.

بدترین پدرها در انیمه

گابی (Gabi)

منفور ترین شخصیت های انیمه

«گابی براون» تقریباً شبیه به یک «ارن یگر» دوم است؛ اما در حالی که «ارِن» خط مرزی بین قهرمان و شخصیت شرور را تار می‌کند، «گابی» یک شخصیت منفور است که طرفداران این انیمه آن را به عنوان بهترین شخصیت های منفی انیمه می‌شناسند. اهداف او حتی از اهداف «ارِن» هم همدردی کمتری را برمی‌انگیزد و او برای راضی کردن امپراطوری «مارلی»، مشتاق مبارزه با دیگر غول الدیانی می‌سازد.

«گابی»، گاهی اوقات آزاردهنده است، کنترلش را از دست می‌دهد و مانند کودکان بهانه‌گیر رفتار می‌کند. از همه مهم‌تر، این «گابی» بود که «ساشا براوس» را به طور وحشیانه‌ای با شلیک گلوله کشت و بلافاصله کل طرفداران را علیه خودش کرد.

احمق ترین شخصیت های انیمه حمله به تایتان

جی گیل (J. Geil)

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

انیمه های معروف JoJo’s Bizarre Adventure میزبان تعداد زیادی از شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند «جوزف جوستار» یا «اوکویاسو نیجیمورا» است، اما منفی ترین شخصیت های انیمه ای را نیز درون خود گنجانده که هیچ ویژگی رستگاری ندارند.

یکی از بدترین شخصیت های انیمه ای که منفور نیز بود، «جی گیل» نام داشت که اقدامات غیرقابل توصیفی را نسبت به خواهر «پولنارف» انجام داد و او را کشت و باعث شد «پولنارف» به دنبال انتقام باشد. «جی. گیل» همچنین یک شخصیت بی‌رحم و خونخوار است که به راحتی هرچه تمام‌تر، می‌تواند قربانی‌های زیادی بگیرد.

بهترین انیمه های ساتوشی کون

پدر مازگوس (Father Mozgus)

منفور ترین شخصیت های انیمه

حتی «گریفیث» به عنوان یک شخصیت منفی و رقیب جذاب و تاریک که در برزرک فجایع بسیاری به بار آورد،، طرفداران زیادی داشت؛ اما این قضیه در مورد «پدر مازگوس» صدق نمی‌کند.

«پدر مازگوس» هیولایی است که افراد بی‌گناه زیادی را شکنجه داده و کشته است و احتمالا از دیدن آن هم لذت می‌برد. طرفداران این انیمه، از او به عنوان یکی از شرورترین شخصیت های تاریخ یاد می‌کنند.

بهترین آرک های مانگا برسرک

کیاساکی تتا (Kisaki Tetta)

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

توکیو ریونجرز (Tokyo Revengers) یک انیمه‌ی شونن باورنکردنی و خشن است. قهرمان داستان، «تاکمیچی هاناگاکی» که شخصیتی کم‌حرف و گوشه‌گیر دارد، باید به سال 2005 سفر کند تا جلوی زنجیره‌ی اتفاقاتی که منجر به مرگ «هیناتا» می‌شود را بگیرد. «تاکمیچی» در این مسیر با اوباش‌های زیادی روبرو می‌شود که یکی از آن‌ها، «کیاساکی تتا» نام دارد.

او یک پسر نوجوان بی‌رحم و خودخواه است که در بزرگسالی‌اش بدتر می‌شود. او در بزرگسالی، با خونسردی تمام انسان‌ها را هدف گلوله قرار می‌دهد و می‌کشد. «کیساکی» حتی در سن 14 سالگی هم به عنوان یک اوباش خیابانی، بدون هیچ تردیدی دیگران را فریب می‌دهد، به آن‌ها خیانت می‌کند و آن‌ها را می‌کشد.

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن

داناون دزموند (Donovan Desmond)

منفور ترین شخصیت های انیمه

امکان دارد «داناون دزموند» در فصل‌های آبنده Spy X Family، روی آسیب‌پذیرترش را نشان بدهد؛ اما تا زمانی که این اتفاق نیافتاده است، ما او را به عنوان منفور ترین شخصیت انیمه می‌شناسیم که هیچ توجیهی برای کارهایش ندارد.

«داناون دزموند» پدری سرد است که پسر کوچک‌ترش «دامیان» را اذیت می‌کند. او همچنین کسی است که امکان دارد کشورهای همسایه اوستانیا و وستالیس را به جنگ بکشاند که باعث می‌شود افراد بی‌شماری کشته شوند.

دوگانه ترین جاسوس ها در انیمه

فاکسی (Foxy)

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

«فاکسی» یکی از منفور ترین شخصیت های انیمه ای است که در درجه‌ی اول یک دزد فریبکار محسوب می‌شود و ترجیح می‌دهد دزدان دریایی دیگر را به جای مبارزه مستقیم، به بازی‌هایی با تقلب به خودش، به چالش بکشد. اگرچه به نظر می‌رسد او خودبزرگ‌بینی زیادی داشته باشد؛ اما او به شدت نسبت به انتقاد حساس است و اغلب با هر توهینی از کار می‌افتد.

بهترین دیالوگ های انیمه وان پیس (One Piece)

گریفیث (Griffith)

منفور ترین شخصیت های انیمه

«گریفیث»، شخصیت داستانی و رقیب اصلی در مجموعه مانگای برزرک، چهره‌ای است که به شدت جذاب و کاریزماتیک محسوب می‌شود. او رهبر باند مزدور گروه شاهین است و پس از آشنایی با «گاتس»، او را در نبردی جذاب شکست داده و به گروه شاهین ملحق می‌شود. در نهایت، ادعای مالکیت بر او را مطرح می‌کند و دقیقاً همین دلیل است که از او به عنوان یکی از بدترین شخصیت های انیمه ای شناخت.

در جریان خسوف ماه، «گریفیث» برای دستیابی به رویای تصاحب پادشاهی، گروه شاهین را قربانی می‌کند تا به عنوان عضو جدید دست خدا انتخاب شده و با عنوان بال‌های تاریکی فمتو شناخته شود.

بزرگ ترین خیانت کاران در انیمه

دریاسالار ژائو (Admiral Zhao)

منفور ترین شخصیت های انیمه
منفور ترین شخصیت های انیمه

دریاسالار «ژائو» در اولین صحنه‌ی آواتار: آخرین باد افزار، بدترین وجه‌ی ارتش ملت آتش را به تصویر کشید. «ژائو» بی‌رحمانه، جاه‌طلب، بی‌ملاحظه و خودشیفته بود، تا جایی که برای جاودانه کردن نامش در تاریخ، روح ماه را نابود کرد.

هیچ‌یک از حرف‌ها و کارهای دریاسالار «ژائو» دلسوزانه یا قابل‌توجیه نبود. او علاوه بر این، شخصیتی گستاخ و با رفتاری زننده داشت. شخصیت‌های منفی دیگر ملت آتش، مانند «زکو»، «تای لی» و «مای»، در اعماق وجودشان خوبی‌هایی داشتند، اما «ژائو» این‌گونه نبود.

سوالات متداول

چه چیزی باعث می‌شود یک شخصیت انیمه‌ای منفور باشد؟

عمال شرورانه، صفات ناخوشایند و شخصیت‌هایی که به طور مستقیم با قهرمان داستان در تضاد هستند، باعث می‌شود تا یک شخصیت منفور شود.

چه شخصیت منفور دیگری در انیمه حمله به تایتان وجود دارد؟

«برتولت» و «کنی آکرمن»، جزو منفورترین شخصیت‌های این انیمه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب منفور ترین شخصیت های انیمه چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *