بازیگران سریال جزیره ؛ هر آنچه که باید بدانید [+بیوگرافی و تصاویر]

سریال جزیره یکی از پر حاشیه‌ترین سریال‌های نمایش خانگی 1400 است. از این رو در ادامه تمام تلاش ما این است که به معرفی بازیگران سریال جزیره بپردازیم. با فیگار همراه باشید.

حضور چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون در کنار چهره‌های ناآشنا و تازه دیگر خصوصیت این سریال است. این اثر جدید سیروس مقدم مخصوص کسانی است که به دنبال تماشای یک سریال معمایی ایرانی می‌گردند.

در ادامه به تاریخ پخش سریال جزیره، عکس‌ها و بیوگرافی بازیگران سریال جزیره و داستان سریال جزیره می‌پردازیم.

لینک دانلود سریال جزیره

بازیگران سریال جزیره

بسیاری از بازیگران جزیره حرفه‌ای و مشهور هستند؛ مانند محمدرضا فروتن، میترا حجار، هنگامه قاضیانی و غزل شاکری. در کنار این هنرمندان شناخته شده، بازیگرانی مانند شادی مختاری در نقش صحرا و امیر مقاره در نقش ارشد، برای نخستین بار در سریال جزیره بازیگری را تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

آن‌ها توانسته‌اند بازی‌های قابل‌توجهی به نمایش گذارند. در ادامه بیوگرافی و عکس های بازیگران سریال جزیره را به شما ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌ها و سریال‌های 2021

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین فیلم های 2022 و بهترین انیمیشن های 2022 و یا دسته بهترین فیلم ها و سریال های 2022 در سایت فیگار با مهم‌ترین‌ها و محبوب‌ترین های سینمای جهان آشنا شوید.

میترا حجار

بازیگران سریال جزیره

متولد بهمن ماه سال ۱۳۵۵ در شهر مشهد است. وی یک خواهر به نام مریم و یک برادر به نام مجتبی داراست. میترا حجار تاکنون ازدواج نکرده است.

بیشتر بخوانید:

میترا حجار فعالیت حرفه‌ای خود در حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۷ شروع کرده و با کارگردانان بزرگی همچون احمدرضا درویش، مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی همکاری کرده است. بعد از سریال تلویزیونی پلیس جوان سیروس مقدم، بازی در سریال جزیره دومین همکاری میترا حجار با او است.

هنگامه قاضیانی

بازیگران سریال جزیره

متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۴۹ در مشهد ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سان فرانسیسکو (آمریکا) است.

هنگامه قاضیانی فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۹ با ایفای نقش در فیلم سینمایی سایه روشن شروع کرد. وی برای بازی در فیلم به‌همین سادگی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید:

او در سریال‌های سرزمین کهن در تلویزیون و هم‌گناه از شبکه نمایش خانگی حضور داشته است، حضور در تیم بازیگران این سریال اولین همکاری هنگامه قاضیانی با سیروس مقدم را رقم زده است.

محمدرضا فروتن

بازیگران سریال جزیره

زاده‌ی دی‌ماه سال ۱۳۴۷ در تهران است. فروتن فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با نقش‌آفرینی در فیلم هدف آغاز کرد. او برای بازی در فیلم به آهستگی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌المللی را در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. همچنین محمدرضا فروتن برای بازی در فیلم قرمز موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید:

فروتن در سریال‌های سرزمین مادری، از یاد رفته، روزهای بیاد ماندنی، سرنخ، رالی ایرانی و همچنین مانکن ایفای نقش داشته و از بازیگران سریال جزیره بوده که سومین حضور او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

غزل شاکری

بازیگران سریال جزیره

متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ در تهران است. وی فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی بوده و در حال حاضر مشغول انجام طراحی صحنه، طراحی داخلی، آواز و موسیقی و البته گاهی اوقات بازیگری است.

بیشتر بخوانید:

شاکری از بازیگران سریال جزیره در فیلم‌های ماهی، آینه‌های روبرو، وقتی همه خواب بودند، خاله قورباغه، آبان، سارا و آیدا، سازهای ناکوک بازی کرده و در سریال های بانوی عمارت و شهرزاد ایفای نقش داشته است.

امیر مقاره

بازیگران سریال جزیره

زاده‌ی 3 دی 1374 در تهران، خواننده ماکان بند و بازیگر است. او کارهایش برای اولین بار از سایت های بدون مجوز مثل رادیو جوان شروع شد اما سبب ممنوع الکاری وی نشد.

بیشتر بخوانید:

امیر مقاره علاوه بر بازیگری و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف همکاری می کند. او می‌گوید پس از شنیدن صدای «محسن چاوشی» تصمیم گرفتم خواننده شوم چون حس خواندن ایشان به روحیه و زندگی من بسیار نزدیک بود.

حسام منظور

بازیگران سریال جزیره

متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران است. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان غربی سپری کرده‌ است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، او که فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده در بیش از ۴۰ نمایش به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید:

حسام منظور بازیگر حرفه‌ای ایران که کارهای موفقی در سینما و تلویزیون داشته، وارد عرصه شبکه نمایش خانگی شده و جزو بازیگران سریال جزیره است، این سریال اولین همکاری او با سیروس مقدم به حساب می‌آید.

شادی مختاری

بازیگران سریال جزیره
بیوگرافی بازیگران سریال جزیره, عکس های بازیگران سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده و مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد. مختاری از جمله بازیگران نوظهور در سینما و تلویزیون ایران است. او بعد از سه سال گذراندن دوره‌های بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال «سایه بان» وارد عرصه بازیگری شد.

بیشتر بخوانید:

حضور در کنار بازیگران مجموعه جزیره نخستین تجربه بازیگری شادی مختاری در نمایش خانگی است؛ او در این سریال نقش صحرا، عاشق سابق ارشد را بازی می‌کند. وی بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرده و به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

کاظم سیاحی

بازیگران سریال جزیره
بیوگرافی بازیگران سریال جزیره, عکس های بازیگران سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

متولد ۱۳۵۷ در محلات صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است. او مدرک بازیگری خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرده است.  سیاحی صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. حضور سیاحی در سریال جزیره اولین همکاری‌اش با سیروس مقدم است.

بیشتر بخوانید:

او در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک بازی کرد، البته بیشتر مردم او را برای ایفای نقش در سریال‌ لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها (به کارگردانی سروش صحت) می‌شناسند.

امیر کاظمی

بازیگران سریال جزیره
بیوگرافی بازیگران سریال جزیره, عکس های بازیگران سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ است. از نقش‌های قابل توجهش می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی شمعدونی ۱۳۹۴، لیسانسه‌ها ۱۳۹۵–۱۳۹۶و همچنین فوق لیسانسه‌ها اشاره کرد که برای بازی در همین مجموعه نامزد دریافت جایزه حافظ بهترین بازیگر کمدی سال از جشن حافظ شد.

بیشتر بخوانید:

او بازیگری را در نوجوانی با سریال کتاب‌فروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و در ۱۸ سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال همه بچه‌های من، را بر عهده داشت.

حمیدرضا پگاه

بازیگران سریال جزیره
بیوگرافی بازیگران سریال جزیره, عکس های بازیگران سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او سه خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده است. وی با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده و صاحب یک دختر به نام حناست. تحصیلات او لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید:

پگاه فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در سریال ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد. شهرت حمیدرضا پگاه سال 1385 با بازی در سریال «آخرین گناه» شروع شد. پگاه نیز از بازیگران مجموعه جزیره است.

تاریخ پخش سریال جزیره

داستان سریال جزیره روی موضوع متفاوتی تمرکز کرده که دنبال کردن آن برای بیننده جذاب است. سیروس مقدم که قبل از این سریال‌های پرمخاطبی در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته، سلیقه طیف گسترده‌ای از مخاطبان ایرانی را به خوبی می‌شناسد.

بازیگران سریال جزیره
داستان سریال جزیره, تاریخ پخش سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

بیشتر بخوانید:

ساخت این سریال اولین بار در دی ماه ۱۳۹۹ اعلام شد. فیلم برداری اصلی این مجموعه از اردیبهشت ۱۴۰۰ در جزیرهٔ کیش آغاز شد و تا تیرماه در جزیره کیش ادامه پیدا کرد. در پی موفقیت جزیره، ساخت فصل دوم این سریال اعلام شده ‌است.

داستان سریال جزیره

مجموعه ‌جزیره سریالی در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی به شمار می آید و می‌توان خلاصه داستان آن را اینطور عنوان کرد: «جزیره مکان و جای خاصی نیست، دست مایه‌ای است برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند و بهانه کشمکش بین آدم‌هایی است که سرنوشت خود را در آن جست‌وجو می‌کنند؛ آن‌ها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

سریال جزیره مجموعه‌ای که کم و کاستی هایی و نقاط قوتی داراست، این مجموعه روایتی بی تکلف و سرراست بوده به همراه فیلمبرداری در مناظر و جاهای دیدنی جزیره کیش که برای اغلب مخاطبان جذابیت خاصی دارد.

بیوگرافی کارگردان سریال جزیره

سیروس مقدم کارگردان، فیلم‌ نامه‌ نویس تلویزیون و سینما متولد ۱ فروردین ۱۳۳۳، در بیمارستان شرکت نفت آبادان است. او فارغ‌التحصیل دبیرستان امیرکبیر آبادان و دانشکده هنر‌های زیبا در رشته نقاشی است.

بازیگران سریال جزیره
بیوگرافی بازیگران سریال جزیره, عکس های بازیگران سریال جزیره, دانلود سریال جزیره

مقدم ساخت سریال‌ های «به سوی افتخار» و «روز‌های زندگی» در سال 13۷۷ در کارنامه دارد، تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال بی نظیر پلیس جوان، توانست خود را به عنوان یک کارگردان صاحب سبک معرفی کند. وی در سال ۸۴ سریال تماشایی ریحانه را ساخته بود و یکسال بعد با سریال نرگس که در طی آن پوپک گلدره درگذشت در میان مخاطبان ایرانی به شهرت شد.

بیشتر بخوانید:

از تفریحات این کارگردان، کتاب خواندن، خوشگذرانی با پسرش و مسافرت را می‌‌توان نام برد. سیروس مقدم سال‌ های گذشته با الهام غفوری تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ایرانی ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک پسر بنام سهیل و دو دختر بنام‌ های آناهید و آزاده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی بازیگران سریال خانگی جزیره سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *