از ساختگی بودن جوکر تا حواشی حضور علی مشهدی ؛ توضیح حامد آهنگی در رابطه با آن

در رابطه با فصل 5 جوکر حواشی بسیاری در فضای مجازی پیچید؛ از ساختگی بودن جوکر تا حواشی حضور علی مشهدی در نوشتار جدید فیگار پوشش داده شده است. همراه باشید.

ساختگی بودن جوکر مسئله‌ایست که دامان این برنامه را گرفته است. اما کدام قسمت ساختگی است و حاشیه حضور علی مشهدی در جوکر چیست؟ با جزئیات لایو حامد آهنگی با مجید واشقانی همراه ما باشید.

از ساختگی بودن جوکر تا حواشی حضور علی مشهدی

توضیح حامد آهنگی در رابطه با آن

ساختگی بودن جوکر, حاشیه حضور علی مشهدی در جوکر, توضیح حامد آهنگی در رابطه با حضور علی مشهدی
ساختگی بودن جوکر, حاشیه حضور علی مشهدی در جوکر, توضیح حامد آهنگی در رابطه با حضور علی مشهدی

روند برنامه جوکر به این صورت است که از قبل از میهمانان دعوت به عمل می‌آید و هزینه‌ای را تقدیم آن‌ها می‌کنند؛ به عنوان قرارداد برای شرکت در مسابقه. و قبل از ضبط برنامه، مکان دوربین‌ها، روند برنامه و جزئیات مسابقه به شرکت‌کنندگان توضیح داده می‌شود.


ضمن اطلاع از جزئیات لایو حامد آهنگی با مجید واشقانی می‌توانید به مقالات ذیل نیز رجوع نمایید:


اما در فصل پنجم جوکر، یکی از شرکت‌کنندگان لحظه آخر از آمدن منصرف می‌شود. حامد آهنگی در ویدیو اعلام می‌کند که به دلیل دندان درد منصرف شده است. احسان علیخانی نیز برای جلوگیری از لغو ضبط، خیلی سریع از چند نفر دعوت می‌کند و نهایتا علی مشهدی دعوت او را می‌پذیرد.

ساختگی بودن جوکر, حاشیه حضور علی مشهدی در جوکر, توضیح حامد آهنگی در رابطه با حضور علی مشهدی
ساختگی بودن جوکر, حاشیه حضور علی مشهدی در جوکر, از ساختگی بودن جوکر تا حواشی حضور علی مشهدی

این عدم هماهنگی باعث شده است که نتواند کاملا با اکیپ هماهنگ شود و روند مسابقه را نداند. به علی مشهدی فقط گفته شده بود که در طی مسابقه سعی کند که نخندد. ویدیو توضیح حامد آهنگی در رابطه با حضور علی مشهدی را از کانال تلگرام فیگار دانلود نمایید:

دانلود ویدیو لایو حامد آهنگی با مجید واشقانی ؛ توضیح حامد آهنگی درباره حواشی حضور علی مشهدی در برنامه جوکر

علی مشهدی در جوکر نباید میخندید

حامد آهنگی ابی میشود

دانلود فصل پنجم جوکر


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار از ساختگی بودن جوکر تا حواشی حضور علی مشهدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *