ساعت پخش سریال بزنگاه ؛ پخش سریال بزنگاه رضا عطاران از تلویزیون

سریال طنز بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران از شبکه آی فیلم دوباره به روی آنتن می رود. با جزییات پخش مجدد و ساعت پخش سریال بزنگاه همراه فیگار باشید.

پخش مجدد مجموعه بزنگاه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی از روز دوشنبه، ۲۲ فروردین ماه هرشب ساعت ۲۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

ساعت پخش سریال بزنگاه

پخش سریال بزنگاه رضا عطاران از تلویزیون

ساعت پخش سریال بزنگاه
ساعت پخش سریال بزنگاه

بیشتر بخوانید:

 مجموعه طنز بزنگاه به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام اولین بار ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور، عطیه معصومی، شهین تسلیمی، زنده یادان: احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، محمود بهرامی، فریده فرامرزی، بهشاد شریفیان در سریال «بزنگاه» بازی کرده اند.

«بزنگاه» آخرین کار رضا عطاران در تلویزیون بود که داستان مردی معتاد به نام نادر (رضا عطاران) است که به همراه دخترش درسا در کرج زندگی می کند و از همسرش جدا شده است.

او پس از فوت پدرش اوس احمد با خواهر برادرانش بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی خورند.

 مجموعه بزنگاه هر شب ساعت 20 روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و دو نوبت تکرار آن نیز در ساعت های 4 بامداد و 12 ظهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساعت پخش سریال بزنگاه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *