احسان علیخانی عصر جدید ؛ بیماری عجیب احسان علیخانی که 30 کیلو او را چاق کرد + بیوگرافی

شب گذشته احسان علیخانی عصر جدید برنامه تحویل سال از بیماری خود که باعث شد 30 کیلو وزنش را کم کند و عوارض داروهای آن که باعث چاقی بیش از حدش شد را فاش کرد.

چهره احسان علیخانی بعد از ابتلا به بیماری، بیماری احسان علیخانی چیست؟ در ادامه با خبر مریضی احسان علیخانی همراه فیگار باشید.

احسان علیخانی عصر جدید

بیماری عجیب احسان علیخانی که 30 کیلو او را چاق کرد + بیوگرافی

احسان علیخانی عصر جدید
بیماری احسان علیخانی, فیلم بیماری احسان علیخانی

بیشتر بخوانید :

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است و فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد.

مادرش پرستار بازنشسته‌ اسـت که رفاقتی نزدیک با احسان دارد. او یکبار در برنامه ماه عسل با مهمان برنامه که فرزند طلاق بود، همدردی کرده و عنوان کرد بدون پدر بزرگ شده اسـت و از این حرفش برداشت شد کـه وی نیز فرزند طلاق اسـت. خود احسان نیز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

بیشتر بخوانید :

علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس بـه تلویزیون وارد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد. او نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه جزر و مد با ماه عسل یک چهره شد.

فیلم بیماری احسان علیخانی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احسان علیخانی عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *