خلاصه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان + حواشی

شاگردان مجیدی امروز و در حضور تماشاگران خودی با نتیجه صفر صفر متوقف شد. خلاصه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان را در لینک آخر مطلب مشاهده کنید.

شاگردان فرهاد مجیدی که چند هفته ای است قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرده اند، امروز در آخرین دیدار فصل به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان می روند که دیروز و پس از شکست شهر خودرو برابر پرسپولیس، بقایشان در لیگ برتر قطعی شد و اکنون شاگردان مهاجری با فراغ بال و آسودگی خیال پای به زمین مسابقه می گذارند.

خلاصه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان

تاج‌گذاریِ فرهاد در حضور 78هزار استقلالی

خلاصه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان
خلاصه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان

استقلالی ها با هدف پیروزی در این بازی و کسب امتیاز هفتادم و تصاحب جام طلایی به میدان می روند و در سمت مقابل نیز مسجدسلیمانی ها اکنون به دنبال انجام مأموریتی هستند که سایر تیم های لیگ از عهده آن برنیامدند و آن، رقم زدن نخستین شکست فصل تیم مجیدی است. خلاصه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان را در ادامه خواهید دید.

بازی از هفته سی‌ام بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر
دوشنبه: 09/03/1401 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران /  بیش از 65 هزار تماشاگر
گروه داوری: امیرسامان سلطانی / کمک ها: پوریا زحمتی – هیوا بهمنی ؛ داور چهارم: مهدی اجاقی / ناظر: رسول فروغی

لاین آپ ابتدایی استقلال:
سید حسین حسینی
مهدی مهدی‌پور
جعفر سلمانی
عارف غلامی
صالح حردانی (وریا غفوری)
ابوالفضل جلالی
رافائل سیلوا
امیر حسین حسین‌زاده (ژستد)
زبیر نیک‌نفس (آمانوف)
کوین یامگا (خاقانی)
آرمان رمضانی (مطهری)
سرمربی: فرهاد مجیدی

حواشی

در حاشیه:

محمدحسین مرادمند مدافع سرباز استقلال به همراه کاروان این تیم وارد استادیوم آزادی شد و پس از خوش و بش گرم با آرمان رمضانی و وریا غفوری به رختکن آبی‌پوشان رفت. هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه با شور و حرارت زیاد تیم و بازیکنان محبوب‌شان را تشویق کردند و همچنین علیه مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش شعار دادند.

هواداران به شدت فرهاد مجیدی و وریا غفوری سرمربی و کاپیتان تیم محبوب خود را تشویق کردند. سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و بهزاد غلامپور دیگر نفراتی بودند که مورد تشویق استقلالی‌ها قرار گرفتند. بازیکنان استقلال دست در دست هم وارد زمین شدند و مرادمند با تاج به زمین آمد. در ادامه خلاصه بازی استقلال نفت مسجد سلیمان را مشاهده کنید:

مشاهده خلاصه بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *